Inlägg från: mafalda |Visa alla inlägg
  • mafalda

¤ västervik tråd 3¤

kikar in och säger hej alla västerviksbor.... hur har ni det i blåsten? vi har det snorigt fast bra iallafall... börjar nu närma sig jobb starten.

• mafalda

Emelle: köpte hela serien och är jättenöjda.

• mafalda

hej tråden...

Nellisen: välkommen till V-vik. hoppas att du kommer trivas. Det har hänt att eldsjälar här inne fixat träffar av västerviks medlemmar så det kan vara en braa ide att haka på....

måste tillägga att det är roligt att det tillkommer nya "bebisar" i magen så man nyfiket kan följa upp er senare på Webbisarna...

• mafalda

vi går lördagar i simhallen varma rekomendationer då det inte är bindande varje vecka utan drop in....

• mafalda

Emelle: Att vi valde simhallen var: 1. billigare 2.Man kan komma som man vill mellan klockan 16,15- 18 00, alla barn är ju olika med tex. sovtider 3. omm man inte kan en helg förlorar man inte den gången. man går inte obligatoriskt 10 helger irad, för oss har simhallen funkat suveränt...

• mafalda

bassängen håller 34-35 grader under bebissimmet om man tycker det är kallt mäter man bara tempraturen med termometern som finns där brukar kolla när vi kommer dit... är det inte 34-35 grader så klagar jag....

• mafalda

emelle: nästa vecka är det inte heller baby sim pga av sim tävling tror jag det var.... så då är nog inte poolenså var på förmiddagen då heller... men du kom med den 2/12 då ska vi simma och då är det 34-35 grader i vattnet....

• mafalda

Majalaja: vilken kalas ide du kom på......det tycker jag var kanon........med krubban alltså.... ha en bra dag alla här på fl.... själv ska jag jobba.....

Svar på tråden ¤ västervik tråd 3¤