¤ västervik tråd 3¤
Odine -Grattis! Såg inte det när du hämtade Angelina. Det skulle du berättat. Ska kolla in handen på måndag. Bamsekramar till dig och Adde! Hälsa Angelina. Trevlig helg!
Imorgon, lördag, ska jag stå på torget och sälja lite på "Tjusttorget Live". Så då vill jag att ni alla kommer och handlar av mig.
Hittade den här sidan. Underbara smycken. Är det någon här i Västervik eller i närheten som säljer?
www.tulpano.se
Kan inte vara med på träffen på onsdag.
Ang. fl-träffar. Jag vet inte hur det är med er andra, men vardagar är väldigt svårt för mig eftersom jag arbetar heltid. Fast det verkar ju vara en hel del av er andra som är föräldralediga, eller snart blir det. Så ni har ju lättare på vardagarna än helgerna förstås.
Nej, det gick inte vägen för Västerviksgrabbarnai speedway i kväll. Hoppas de har ordentligt flyt imorgon istället.
Min svärfar fyller snart 70 och han älskar dragspelsmusik. På hans kalas tänkte vi överraska honom med att det kommer dit någon och spelar. Problemet är bara att vi känner ingen som spelar dragspel. Tänkte kolla med er om ni känner någon som kan ställa upp en stund och spela?
Imorgon ska jag på 40-årsfest! En arbetskamrat fyllde år i veckan. På eftermiddagen ska min son dessutom på barnkalas, så det blir fullt upp. Min man jobbar till kl 18, så nån hjälp kan man väl inte förvänta sig heller.
Grattis Odine!
Vad roligt! Håller tummarna för att det går bra.
Jag hoppas verkligen att det omtalade ovädret bestämmer sig för att inte komma. Vi ska åka till min pappa och hans fru imorgon, fredag. De bor utanför Varberg och det ska inte bli speciellt kul att åka 35 mil i storm och ösregn. Men så länge det inte snöar ska det väl gå bra. Vi kommer hem på måndag. Tänker åka till Ge-Kås på hemväg.
Hoppas verkligen att inte snön kommer stanna kvar redan nu.
Kan inte fatta att det redan är 1 november.
Vi ska troligtvis till Gränsö idag på julmässan. Om bara min kära man kommer hem skapligt tidigt. Han håller på och ta upp sin pappas båt. Känner jag honom rätt så åker våran upp också av bara farten och då lär väl hela dan gå innan han är klar.
Sådär! Då har vi varit nere på julskyltningen. Gjorde världens fynd på loppisen i centrumgården. En stor back full med lego för 130 kr. Gissa om jag har två lyckliga barn just nu. De kommer nog sitta där resten av kvällen.
Förövrigt tycker jag inte att det känns som julskyltning när det är 10 grader varmt. Inte en enda tomte såg vi heller (förutom några säljare med tomteluvor då).
Inatt var "jultomten" hos oss och hängde fram barnens paketkalendrar. Gissa om de tycker att det är spännande nu. (Jag också!)