¤ västervik tråd 3¤
mafaldaVärmer dom upp bassängen mer då efter vanliga stägningstiden, eller är det så där halvljummet som det är annars på helgerna?
Tycker det verkar kallt för lilla prinsen
Majalaja-
Ja jag vet
Brukar inte ta ut mina relativt små barn i stora bassängen...Inte än i allfall
Och ja...jag tycker att det är ganksa kallt däri, även på helgerna.
Förr hade dom ju en RIKTIG bebis bassäng. Någon som minns den. DÄRI var det riktigt varmt och skönt!! ![]()
Så var det fredag igen!!
Så snabbt veckorna går
Vad ska ni göra i helgen.
Vi ska softa och ta det lugnt. Eventuellt blir det simhall för de stora barnen i morgon på fm.
Och sen måste vi ta en tur ut till stugan och plocka in de sista sakerna vi har ute in i förrådet.
Men det ska ju bli varmt har jag hört, så det ska bli riktigt mysigt!!
Idag har jag varit i simhallen med barnen.
Max och jag tittade på när E & E badade.
Kände på vatten. Och ja det ÄR ju kallt
Men nästa vecka ska vi två (Max och Jag) bada på fm när de andra barnen gör det så får vi se vad han tycker om bassängbad innan vi lägger 700:- på nått som vi inte vet om han gillar...
Godmorogn-
Idag ska vi träffa föräldragruppen och gå tillsammans till ÖF.
Hoppas att det blir trevligt.
Känns ju som om jag aldrig gör något med Max, utan att han bara hänger med på allt vi gör, om ni förstår hur jag menar. Så det känns så bra att sticka iväg på något med bebis i fokus ![]()
Vi ska träffas 9.30 så jag borde ju duscha eller äta frukost...men hamnar ju givetvis här ![]()
cid-
Har skrivit i din GB ang. lgh!
Jag har inte heller köpt några julklappar. Varför väntar man alltid till sista stund?
Och jag tog glatt på mig att gå in och jobba på Söndag kväll. Braaa att jag kom ihåg att det var julksyltning!! Barnen blev ju lyckliga
Not!!
Ja vad händer i veckan...få se.
Idag har ju jag varit på Elvans sångstund på förmiddagen. (tillsammans med min mammagrupp och en hel den andra FL:are
)
I morgon ska jag till BVC och väga lillskrutt och på Torsdag så ska jag till People och klippa mig. Ska dit nästa vecka och lägga i färg med...Ska bli riktig skönt att göra något med håret!!
Ja det var väl det!!
ja julsttämning har man ju inte.
har ingen lust att sätta igång och ta fram julpynt och byta gardiner i helgen....*suck*
...oj caps lock!! :-d