¤ västervik tråd 3¤
*blääääää*
Illamående illamående illamående!!!!
Nån som har lust att ta över ett tag?
*blääääää*
Illamående illamående illamående!!!!
Nån som har lust att ta över ett tag?
mama82:
jo förhoppningsvis så går det ju snart över...
hann inte ens tänka tanken att det var på väg att ge upp förrän det kom tillbaka nästan ännu värre! Men men, det är väl bara att härda ut, och TÄNK vilken söt bebis jag ska få för allt det här jobbet!
Emelle:
Jag började ett tag, men insåg att det inte funkade att läsa 100% dagtid 50% kvällstid, va konstant illamående och trött, ha en livlig tvååring och en nattjobbande sambo. Så jag la det faktiskt lite på sidan...
Men jag hade tänkt att läsa hemma bara, av ren principsak betalar jag inte 1600:- för att få sitta vid deras datorer där nere...
Tycker dom tar mer än nog i betalt ändå!
Men om det skulle råka vara så att du inte får det gjort just nu utan tar det lite senare så är jag säkert på!
Emelle: Jättebra! Dom vart riktigt mumsiga, med _mycket_ smör i! Ska jag skicka över en?
Jag tycker faktiskt du e tråkig om du ska säga så där, du e tråkig som inte åker in och pluppar ut en bebis så vi har nåt att glutta lite på...
Emelle: Äh, kom hit med dig så ska jag skälla lite på bebis, då ska du se att han blir så rädd att han inte vågar annat än att komma ut...och så kan du ju springa hit så hjälper det nog lite på traven också...
Har du gått över tiden med dom andra barnen?
Frogleg: nej nej nej....det skulle den inte våga för då kryper jg efter och hämtar den....och då tror jag till och med emelle börjar skälla lite så då vågar han ABSOLUT inget annat än att komma ut!
Shooting: vilken tid var det?
Jullan: Blidde ingen speedway, alldeles för mycket regn tydligen...
och bäbisar hoppas jag det blivit, har inte sett Emelle sen igår morse och hon brukar ju vara ganska flitig här inne, och Frogleg har jag inte sett på flera dagar!
Håller tummarna för att ni fått ut era små nu!
Frogleg: Usch vad jag tycker synd om dig och Emelle just nu!
Men å andra sidan så visst fasen överlever man, och man får dessutom något otroligt för det!
Era små kommer nog ut snart ska ni se!
hehe ja...dom lär ju i alla fall vara i samma viktklass som min "lilla" som i fullgången tid väfde 4,6!
Tänk vilken chock, ligga där på förlossningen och ut kommmer....en finnig 15 åring!