Inlägg från: väduren82 |Visa alla inlägg
  • väduren82

¤ västervik tråd 3¤

Jag vet bara tisdagar kl 13:45 sångstunden alltså och det öppnar kl ett till fyra!

• väduren82

Hej alla ;) känner ni någon som är arbetslös och är inskriven på arbetsförmedlingen och vill praktisera på Gaptec-plastindustri så säg till ;)kan leda till arbete!

• väduren82

plastindustri,man bygger saker av glasfiberplast ;)
    Bl.a floatingtankar om du har hört talas om det?

• väduren82

hello..
    majalaja: nä inget sånt,utan jobb i produktionen,bygga grejer :)

• väduren82

Ett stort grattis Odine,vet ju att du längtat ;)

• väduren82

Hallå alla! tur att stormen inte kom hit ;) Va söt din son är Emelle,han har ju mycket hår ;)
    Vad gör man åt en unge som inte vill sova??
    Min tös sover väl max en timme på hela dan och vaknar många gånger per natt och vill äta *suckar* alla som va så avundsjuka på oss dom första 3 månaderna för hon sov massor och sov hela nätterna,det får vi igen nu *haha*

• väduren82

shootingstar:grattis till bebben i magen ;)
    Emelle: vi var ute vid Getrudvik och barnen måste väga minst 4 kg för att få va med och helst vara minst 6 veckor gamla tror jag.
    det kostar 1000 kr för 8 gånger och man badar ca 30 minuter ;)

• väduren82

välkommen hit nellisen ;)
    kul att folk vill flytta hit ;)
    fick du jobb här?

• väduren82

Hallå alla glada ;)
    Nellisen: jag är i från stan och har bott här i mina 24 år och trivs kanon,vill aldrig flytta ;)
    Välkommen hit alla nyinflyttade,härligt att folk vill flytta hit tycker jag!
    Min tös är jätteförkyld,stackarn :(

• väduren82

Hejsan! ja simmet är jättekul men det va lite kallare där i går :( nu är min tös ännu mer förkyld :(

• väduren82

vi har tripp trapp till tösen och visst och hon börjar sitta stadigare nu! vi köpte våran på Janne banan för ca 950 kr!

• väduren82

hihi ok vi köpte märket segr

• väduren82

ja choklad hjälper till mycket när man är deppig *ler*

• väduren82

föresten så kostade stolen 700 men med dyna blev det ju 950 kr ;)

• väduren82

Ikeas barnstol är också bra,den har svärmor hos sig till Nattis och vi ska köpa en sån så hon kan sitta hos mormor också *hihi*

• väduren82

Halloj! så söta små pojkar *ler*
    Vill nog ha en son nästa gång *haha*

• väduren82

Halloj! Min darling va alltid med på träffarna på föräldragruppen men går själv på träffarna på bvc ;)

• väduren82

Snart är det sim och jag kan ej simma *snyft* men ska fota idag ;)

Svar på tråden ¤ västervik tråd 3¤