¤ västervik tråd 3¤
Jag vet bara tisdagar kl 13:45 sångstunden alltså och det öppnar kl ett till fyra!
Jag vet bara tisdagar kl 13:45 sångstunden alltså och det öppnar kl ett till fyra!
Hej alla ;) känner ni någon som är arbetslös och är inskriven på arbetsförmedlingen och vill praktisera på Gaptec-plastindustri så säg till ;)kan leda till arbete!
plastindustri,man bygger saker av glasfiberplast ;)
Bl.a floatingtankar om du har hört talas om det?
hello..
majalaja: nä inget sånt,utan jobb i produktionen,bygga grejer :)
Ett stort grattis Odine,vet ju att du längtat ;)
Hallå alla! tur att stormen inte kom hit ;) Va söt din son är Emelle,han har ju mycket hår ;)
Vad gör man åt en unge som inte vill sova??
Min tös sover väl max en timme på hela dan och vaknar många gånger per natt och vill äta *suckar* alla som va så avundsjuka på oss dom första 3 månaderna för hon sov massor och sov hela nätterna,det får vi igen nu *haha*
shootingstar:grattis till bebben i magen ;)
Emelle: vi var ute vid Getrudvik och barnen måste väga minst 4 kg för att få va med och helst vara minst 6 veckor gamla tror jag.
det kostar 1000 kr för 8 gånger och man badar ca 30 minuter ;)
välkommen hit nellisen ;)
kul att folk vill flytta hit ;)
fick du jobb här?
Hallå alla glada ;)
Nellisen: jag är i från stan och har bott här i mina 24 år och trivs kanon,vill aldrig flytta ;)
Välkommen hit alla nyinflyttade,härligt att folk vill flytta hit tycker jag!
Min tös är jätteförkyld,stackarn :(
Hejsan! ja simmet är jättekul men det va lite kallare där i går :( nu är min tös ännu mer förkyld :(
vi har tripp trapp till tösen och visst och hon börjar sitta stadigare nu! vi köpte våran på Janne banan för ca 950 kr!
hihi ok vi köpte märket segr
ja choklad hjälper till mycket när man är deppig *ler*
föresten så kostade stolen 700 men med dyna blev det ju 950 kr ;)
Ikeas barnstol är också bra,den har svärmor hos sig till Nattis och vi ska köpa en sån så hon kan sitta hos mormor också *hihi*
Halloj! så söta små pojkar *ler*
Vill nog ha en son nästa gång *haha*
snygga vi är då *haha*
Halloj! Min darling va alltid med på träffarna på föräldragruppen men går själv på träffarna på bvc ;)
Snart är det sim och jag kan ej simma *snyft* men ska fota idag ;)