¤ västervik tråd 3¤
Antilop, så hette den ja! Den vi hade till Axel i början, alltså! Superbra!
Antilop, så hette den ja! Den vi hade till Axel i början, alltså! Superbra!
Nellisen, är du intresserad av gym finns ju Nautilus också, då får man simma på samma kort.
Annars tycker jag både Träningsvärk1 och Tjust Rehab är bra, den förstnämnda har bara klasser medan Tjust Rehab har både och. Kolla på deras hemsida: www.tjustrehab.se
Jullan: vi tryckte med hobbyfärg från Janne Banan, kladdigt och bra! Och giftfritt! Dock rätt svårt att tvätta bort.
Hej Ankan!
Just det, det fina konstverket ligger fortfarande ihoprullat i Axels rum...borde kanske rama in och sätta upp, det blev ju så fint! Det stämmer att det var bra färg till det, borde kanske leta efter sådan i stället då...
Kolla in Västerviks coolaste badbebisar...Nils, Nathalie och Oskar med mammorna Majalaja, Väduren82 och Jullan84!

Men Emelle, det är ju helger på Gertrudsvik också. Söndagseftermiddagar....
Emelle: du får gärna åka bil med mig om du vill! Men nu lär vi ju inte hamna i samma grupp om du börjar till våren...
Undrar också över paketkalendern...insåg i dag att vi har i morgon på oss att köpa alla paket! Första året vi ska fylla den sedan jag var liten, för evigheter sen
Vi har en julkrubba och jag funderar på att vara så tråkig och slå in figurerna till den i paketen, så får Axel ställa en figur varje dag i krubban. Jesusbarnet får förstås vara i paketet den 24:e
Men figurerna räcker inte till så jag tänkte också man kan lägga i diverse julpynt, typ julgransdekorationer. Kanske kul om Axel får som uppgift att hänga upp/ställa in det som är i paketen från dag till dag...känns som om det blir lite juligt över den då också, så vi slipper köpa 24 tablettaskar eller 24 små leksaksbilar eller nåt...