Inlägg från: LillaMilou |Visa alla inlägg
  • LillaMilou

nya ullared/gekås-tråden

Busshia, de har påslakan till vagn.

• LillaMilou

Vad handlar ni som kommer upp i 6000 kr när ni bara är 2 personer? Presenter, julklappar och så?

Vi handlar aldrig sådant som är lika billigt på typ ÖB och liknande (såsom deodorant, diskmedel, tvättmedel osv.)

• LillaMilou

BMX-vagnen med suflett är av märket Babyboom.

• LillaMilou

Jag såg inget garage sist jag var där i augusti. Var står det i så fall? Jag gick verkligen igenom alla leksaker flera gånger i jakt på en bra ettårspresent till vår son, men något garage såg jag inte.

• LillaMilou

stinamaria, vet inte om Gekås har babypulkor, men ÖB hade det förra året jättebilligt.

• LillaMilou

Det finns ju andra märken på garage som är billigare annars, men de kanske inte är lika fina?

• LillaMilou

tea79, de har billiga gardinstänger också om du behöver byta för att det ska passa med panelgardiner. Annars vet jag att de har vanliga gardiner också, även om panelgardinerna dominerar på gardinavdelningen.

Ska också dit i veckan och ser verkligen fram emot det.

• LillaMilou

Aragon, ja det blir ju ännu dyrare om mannen är med. Det har jag också märkt Hädanefter får han stanna hemma *s* Jag kör själv om ingen kompis följer med, det brukar gå finfint.

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden