Inlägg från: loveliva |Visa alla inlägg
  • loveliva

nya ullared/gekås-tråden

nu har jag också hittat hit! Åker till Gekås på lördag igen Sonens overall var alldeles för STOR, så den ska bytas!

• loveliva
    Sussie- Kul att du är här!!!!!!!!! Jätte skoj med Gekås!!!!!!! Jag kan lägga ut bilder på mina fina fynd, håll koll på mitt galleri, ska försöka fixa det imorgon. När ska du till Ullared? Vi ska dit en sväng på lördag, kanske ses om du ska dit då också
  • loveliva
    Sandy85- min stora kille på 2 år har 86/92 i kläder nu, en stl 90 passar honom, skulle tänka mig att 80 är lagom till din tjej.

faster- de har resesäng men kommer ej ihåg vad den kostar runt 300 kr tror jag. Barnvagn har de också, Modi heter den, kostar nog ca 1500 kr, sen har de ju sulkysar av olika slag.
  • loveliva
    stinamaria- lammskinnet fanns kvar när jag var där i fredags, vet inte riktigt vad det kostade, ca 300-400 kr tror jag.
  • loveliva
    stinamaria- japp fårskinnen är vid påslakanen
  • loveliva
    Puhgumman- mickispisen fanns i fredags, kostar 199 kr.
  • loveliva
    Finelinefine- Visst har de åkpåsar, både allround och flecceåkpåse Kostar under 200 kr.
  • loveliva
    Hej alla Gekåsfantaster
    Undrar om någon har sett till en åkbräda på Gekås, till vagn alltså
  • loveliva

Ingen som vet om det finns åkbrädor på Gekås???

• loveliva

tror ni det är mycket folk på torsdag? hade tänkt åka dit då, men vill absolut inte köa för att komma in!

• loveliva
    Jag åker också imorgon !!!! Har med mig man + 2 vilda barn Så ser ni en mamma som springer å jagar en 2-åring så är det nog jag
    Hoppas det inte är jättemycket folk imorgon, kommer nog vara där ungefär när dom öppnar.
    Det ska inhandlas julklappar till barnen !!!

Vet någon om de har Duplo???
  • loveliva

Var på Gekås idag Hittade en massa julklappar till barnen, bla Micki bondgård, Micki bultbräda, Bamsepussel.
    Köpte även fina bodysar, randiga i klara fina färger!! Kan lägga ut bilder i kväll om någon är intresserad.
    Inte mycket folk, så skönt att gå där å strosa när det är lite folk.

• loveliva

Nu har jag en bild på mina bodysar från dagens shoppingtur! Finn i galleriet i mappen shopping

• loveliva
    SandraJ- Ja de har lucia, tomte och pepparkaksdräkter. Men vet inte om de har till vuxna, tittade bara efter barnstorlek.
  • loveliva

Ang barn i Gekås, så är det kanske inte alla som har möjlighet att lämna barnen till någon som kan passa dem. Vi har svårt att få barnpassning, och måste därför ta med våra små till Gekås, vad ska man göra?? Men våra små har fixat det jättebra! Finns ju fikahörnor att pausa i.
    Men hur kan man säga att det är barnmisshandel?????????

• loveliva

Skipnisse- Jag har sett dockhussaker (Lundby) när jag var där för ca 1 månad sen. Har dock bara pojkar så jag köpte inget

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden