nya ullared/gekås-tråden
nu har jag också hittat hit! Åker till Gekås på lördag igen Sonens overall var alldeles för STOR, så den ska bytas!
nu har jag också hittat hit! Åker till Gekås på lördag igen Sonens overall var alldeles för STOR, så den ska bytas!
Ingen som vet om det finns åkbrädor på Gekås???
tror ni det är mycket folk på torsdag? hade tänkt åka dit då, men vill absolut inte köa för att komma in!
Var på Gekås idag Hittade en massa julklappar till barnen, bla Micki bondgård, Micki bultbräda, Bamsepussel.
Köpte även fina bodysar, randiga i klara fina färger!! Kan lägga ut bilder i kväll om någon är intresserad.
Inte mycket folk, så skönt att gå där å strosa när det är lite folk.
Nu har jag en bild på mina bodysar från dagens shoppingtur! Finn i galleriet i mappen shopping
Ang barn i Gekås, så är det kanske inte alla som har möjlighet att lämna barnen till någon som kan passa dem. Vi har svårt att få barnpassning, och måste därför ta med våra små till Gekås, vad ska man göra?? Men våra små har fixat det jättebra! Finns ju fikahörnor att pausa i.
Men hur kan man säga att det är barnmisshandel?????????
Skipnisse- Jag har sett dockhussaker (Lundby) när jag var där för ca 1 månad sen. Har dock bara pojkar så jag köpte inget