• Zazziz

nya ullared/gekås-tråden

Nån som har kolla på utbudet på barnkläderna i lite större storlekar? Har mest sett snack om bebiskläder här...
    Min tjejer drar runt 116-122 och 128-134 (ja båda två ligger i glappet så dubbelstorlekar är ingen hit just nu...) Finns det några fina kläder i dom storlekarna? Hur är det med ytterkläder, finns det några fina typ temobyxor+jacka-set, kanske i nån sorts funktionsmatrial?

• Zazziz

Finns den där skoaffären kvar utanför Gekås? Isåfall är den nån som vart inne där på sistone och vet om dom har nåt kul? Är ute efter vinterkängor/stövlar till mina tjejer, helst nåt i goretex eller liknande, nån som vet om det finns? Finns det skor inne på Gekås också kanske?

• Zazziz

Vi ska vara där fredag-lördag Åh va kul det ska bli!

• Zazziz

Pust... hemma igen efter två dagars intensiv shopping 8000:- fattigare, men uj va kul det var att sätta sprätt på dom!
    Känner mig rätt mör nu efter en 6 timmars hemresa... men det kommer lite bilder och så sen!

• Zazziz

La in två kort med en del av det jag köpte till barnen, hittade lite mer grejer sen i en ouppackad kasse men det var mest underkläder och pyjamasar och sånt. Är himla nöd med vinterkläderna faktiskt, båda två fick vattentäta termobyxor och 6-åringen fick en overall som verkar väldigt bra, vattenavvisande med tejpade sömmar :) Och så köpte jag Viking Gore-tex kängor på Sko-Boo också, satt perfekt som tur var!

• Zazziz

När vi kom ut vid 12-tiden igår var kön ända bort på parkeringen, helt sjukt! Själva stod vi i kö kanske 30 minuter men då passade jag och svägerskan på att gå och köpa skor medans svärmor köade, det gäller att vara effektiv ;)
    I fredags var vi där vid 10-tiden och vi fick köa kanske en kvart innan vi kom in och då var det också mycket folk inne. Vi tog en andra omgång kl. 19 och då gick det att köra obehindrat med vagnen därinne, så skönt!

• Zazziz

Susi: Dom har en hörna med kläder i större storlekar men jag tycker utbudet var rätt tunt där. Fyndade dock jeans för 29.95 :) Köpte även ett par bruna manchester samt ett par svarta "finbyxor" för 129:-/st Även två tunikor för 49.95 samt 79.95 så lite hittade jag ju trots allt, drar ungefär samma storlek som dig.

• Zazziz

Ja det finns en hel del godis. Billigt men ungefär samma prisnivå som typ ÖB och såna ställen. Marabou såg jag men Coca-Cola vet jag inte... såg nån kopia i lördags!

• Zazziz

Ja kläderna är nog i lite bättre kvalite Men just matvaror och hygienartiklar och sånt är det ungefär samma pris på.

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden