nya ullared/gekås-tråden
jen nifer: dom har täcke, kudde, madrass, bäddset, spjälsäng, babysitter, gåstol, barnvagnar, åkpåse, mm, det mesta till de små med andra ord, nappflaskorna och napparna är väldigt billiga också.
jen nifer: dom har täcke, kudde, madrass, bäddset, spjälsäng, babysitter, gåstol, barnvagnar, åkpåse, mm, det mesta till de små med andra ord, nappflaskorna och napparna är väldigt billiga också.
stinamaria: vet inte hur det är nu, var där för ca 2 veckor sedan och då såg jag inga men förra vintern så köpte min mamma en där.
jag har två amningsbehåar från ullared för ca 79 kr/st och dom har varit kanon, används nu som träningsbehåar för dom har ett så bra stöd och håller tuttarna på plats.
jag ska till ullared på måndag den 30 oktober, tror ni att det är mycket folk så med tanke på att det är första dagen på höstlovet? läste nått om pottor med ljud tidigare i tråden, vad är det för några?
Lallamen:hahaha, dumma anka som inte spelade vilken rolig potta, var hittade du den och vad kostade den?
jag vet att det är folk som sagt det här förrut men tänk på att det är massor av olika märken på kläderna så kolla ordentligt och jämför, det skiljer sig en hel del i storlekarna mellan de olika märkena.