Inlägg från: zvartaliljan |Visa alla inlägg
  • zvartaliljan

nya ullared/gekås-tråden

Finns det babygym på ullared?? Någon som vet?

• zvartaliljan

I ullared menar jag förstås... skrev lite för fort där

• zvartaliljan

Här är en till som ska dit den 17!! Vi får väl trängas då

• zvartaliljan

Hej!
    Jag ska dit på tisdag. Finns det något som jag absolut inte bör missa?? Har tänkt handla mycket till min bebis som är 4 månader och en del kläder till mig.

• zvartaliljan

Vi åker vid 5.30 imorgon (!) o Maia är superpigg just nu (ligger på lekmattan här bredvid och busar) så det blir nog inte så mycket sömn inatt...

• zvartaliljan

Var där igår Slutsumman gick på 3450:-
    De mjuka babygummen var tyvärr slut så det blev ett hårt från fisher price. Kostade 149:-
    Köpte även en skinnfäll att ha i vagnen. 229:-

De hade en massa overaller i alla möjliga storlekar. Ca 99:- för de flesta.

Men bästa fyndet va nog ändå orange/brun och röd/rosa randiga bodys a´la katvigstil för 29:90 st! Köpte en av varje i tre olika storlekar Superfina! Sen fyndade jag också ett par varma vintertossor för 4.95!

• zvartaliljan
    cocacarro skrev 2006-10-18 17:29:53 följande:
    zvartaliljan: du har ingen bild på bodysarna? vilka storlekar fanns de i?
    Har inte hunnit det än och kameran ligger hemma i kalmar (är i göteborg). Kan fixa det i slutet av veckan. Fans i storlekarna 56-86 tror jag
  • zvartaliljan

Nej den är långärmad och inga blå kanter. Färgerna är mycket mer "skrikande" speciellt den oranga

• zvartaliljan
    Anna1980 skrev 2006-10-21 11:10:58 följande:
    Cooljen: Nej det skulle jag väl inte heller vilja göra men det finns inget alternativ eftersom vi är på resa bara hon och jag när vi ska till Ullared.Jag får väl ta med vagnen och bärsjalen då.Förresten tror ni att det är mycket folk den 6/11?
    Det är under höstlovet (här iaf) så det är nog vääldigt mycket folk! Då har dessutom även lärarna ledigt.
Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden