Inlägg från: Machapuchare |Visa alla inlägg
  • Machapuchare

nya ullared/gekås-tråden

Hur är det med overaller nu? Någon som varit där nyligen och vet ungefär vad overallerna kostar? St 86-92 ungefär.

• Machapuchare

Skall dit imorgon, kul!!

Siam: Vilka fina leksaker du köpte! Vad kostade knopp-pussel, bultbräda och plocklåda?

Det blir nog lite julklappsinköp och en hel del kläder inför vintern hoppas jag. :)

• Machapuchare

För oss brukar det landa kring 1500:- Men det kanske blir mer nu när lilleman börjar bli större...

• Machapuchare

Kanske det inte rent ekonomiskt lönar sig så väldigt mycket att åka ner från Stockholm men det vet du ju inte förrän du varit där ;)

• Machapuchare

Hemma igen från en härlig Ullaredsutflykt. Det var inte särskilt mycket folk igår och det kändes som om det var mindre trångt än senast jag var där (för ett år sedan). Härligt!

Det fanns mjuka babygym från Jolly baby: 189:- (det var någon som frågade om det tidigare).

Sedan fanns det massor av overaller. Min son, som är 82cm, fick storlek 80. Då hade han gott om plats för extra kläder under :) Storlekarna på de overaller vi tittade på var 80, 90, 100, 110 osv. Tror inte att de fanns i mindre.

• Machapuchare

Mjuka babygymmet: Jag har tyvärr ingen bild men som jag kommer ihåg det så var det ganska ljust i färgen, vitt-beige o turkost, och så var det nallar som hängde i.

Matstolen: Kollade inte så noga på den men de hade den inne i tisdags. Den var av trä med Nalle Puh på. Ganska klassisk modell, inte som Stokke utan lite mer fyrkantig.

• Machapuchare

Jag vet att det är många som ställer den här frågan men här kommer den igen.
    Är det någon som har bild på BMX sulkyn från Gekås? Vad kostar den nuförtiden?
    Hoppas att någon har svar... :)

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden