• Novus

nya ullared/gekås-tråden

Ska åka imorgon!!
    Varför blir man så där löjligt glad av Ullared??

Ni som vart där, vet ni hur sortimentet av overaller var? Ska kolla efter båda en till en nyfödd samt en till en 19-månaders.

Fanns det några John Lennon saker nu? (Spjälskydd och sängkläder?)

Fårskinn har jag hört ska finnas?

• Novus

LindaHelen
    Om det så bara är hälften av allt folk som var där nu i lördags hade jag avrått från att åka

Jösses vad med folk det var i lördags! Och jag fattar verkligen varför så många människor lämnar allt vett i bilen utanför! Att så många inte tänker längre än att de själva ska komma fram osv. Varför ställa vagnen mitt över en gång så ingen kommer fram istället för att ställa den intill sig? Varför köra åt ett håll och kolla åt det andra?
    Och varför tar man med sig barn?? Inget emot småsmåbarn. Men de som har med sig barn runt 2 år. De gör nästan inget annat än skriker, och jag fröstår varför. Stressiga föräldrar, de får bara sitta i sin egna vagn eller i kundvagnen. Föräldrarna ska gå i flera timmar, det blir trångt och varmt. Skulle aldrig "utsätta" Emma för att vara där och hon är 1½ år.

Tycker det är toppen med de som parkerar sina vagnar och går runt med en korg, för att sedan lägga över detta i vagnarna. Tar mycket mindre plats...

Och för att fortsätta klaga, så hade de ju inga mjukliftar

Men ändå ska man dit

• Novus

LindaHelen
    Vill du det? Det vore toppen. Grejen är ju den att jag inte vill lägga runt 800 som jag tror den kostade eftersom vi bara ska använda den när vi har syskonvagnen...
    Men fundera du över det

• Novus

Siam
    Visst missar man saker när man trängs. Vi har ändå haft ganska tur de gånger vi vart där och sluppit en massa trängsel. Vi fick iaf en tandborste! Eller, min man skulle tvunget köpa en Bamsetandborste till dottern fast jag precis köpt en
    Och han blir ju mer tokig än alla fruntimmer där Och så hade ju julsakerna kommit in! Gissa om det blev fart på honom.

• Novus

Vårsolen
    Jag var faktiskt riktigt besviken på vad de hade i mammaklädesväg denna gången ( i lördags). De brukar ha mycket bra, men nu var det inget speciellt

• Novus

Pippili
    Jag hade hört att de skulle ha mjukliftar, men det fanns inte något alls när vi var där. Så om det finns eller om det bara var slut när vi var där vet jag inte.

• Novus

Lovisag
    Fast det hjälpte ju inte när vi behövde mjuklift

Såg att de hade en ny modell oxå på just åkpåsar. Vi köpte en där förra året som var kanon.

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden