• Minja

nya ullared/gekås-tråden

hej hoppar in på denna tråd efter som jag skall till Ullared och shoppa om 2 veckor *längtar*
    Försöker skriva listor på allt jag kan tänkas behöva men samtidigt så kommer man säkert att glömma listan hemma

• Minja

Hm undrar om det finns sådan där toaringar till barn där nere som gör att vanliga toa ringen blir mindre?

• Minja

fleece ställ underbart, det skall jag ha, såg ni om det fanns fleece tröjor till större barn 140? behöver ju inte vara byxor till?
    Byxor var det några att ha sist jag var ner så var det jeans med bratz på och de var väldigt populära när jag kom hem

• Minja

Jenny m benjamin: underbart, ang toaringen, hoppas att det finns när jag kommer ochså, potta har vi och den vill han inte använda och färgen på barntoa ringen får väl vara ok om den även är rosa

• Minja

Finns det djur prylar tex bo lådor till kaniner, kattselar m.m etc?

• Minja

En annan grej som kanske inte handlar om just vad man kan köpa.... utan snarare finns det någonstans förutom där inne i "mitten med automater" som man kan äta typ cafe eller liknande utan för, när man är ute och lämnar grejer innan andra omgången shopping kanske kan äta någonstans på området??

• Minja

Tack, både Elrovi och lovisag ska komma ihåg lite småmynt i fickan så man får i sig något under tiden, är gravid och kommer nog behöva påfyllning då och då (snarare pauser för att vila benen kanske)

• Minja

åhh vad fin den var lovisag.... hoppas den finns när jag ochså kommer ner den 11

• Minja

Fick en för frågan idag av ett av barnen.... Hon vill ha en kulrama för att underlätta skolarbetet.. finns det där nere måtro?

Billiga gummistövlar hittar man väl hos någon av skobutikerna brevid?

• Minja

AMG:
    Jag åkte dit när min yngsta var drygt 2 månader.. vi hade med oss vagen in efter som vi räknade med en heldag och jag ville inte ha honom i bärsele och bilstol hela tiden, de behöver ju sträcka ut ryggen....
    Men om dt är svårt att ta med vagnen, ta med en tjock filt,alt madrassen till vagnen lägg det i en kundvagn (ni skall altså ha 2 kundvagnar), och lägg bebisen där.. när sedan behöver den andra så kan ni ju ta upp bebisen i bärsele ett tag.. försök räta utt kläderna i vagn 1 lägg filten där och lägg bebisen i vagnen

När jag var där så hade jag kundkorgar under vagnen och lade små grejer i, ett tips bara.

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden