nya ullared/gekås-tråden
Mickz: Vad kostade lära gå-vagnen? En sådan vill jag köpa när jag åker dit! Och de där gröna mysbrallorna med mönster var jättefina! Vet du om de fanns i storlek 80?
Mickz: Vad kostade lära gå-vagnen? En sådan vill jag köpa när jag åker dit! Och de där gröna mysbrallorna med mönster var jättefina! Vet du om de fanns i storlek 80?
Vad bra! Tack för svar!
Hur ska man räkna i storlek om man vill köpa solkläder till nästa säsong/till resa i vår? Sonen är 9,5 månad och har storlek 74, hur mycket ska man lägga på? Är solkläderna stora eller små i storlek?
Det är sant, det gör ju inget om de är lite stora. Ska nog införskaffa dem då om de finns kvar när vi åker... Tack för svar!
Kommer inte ihåg sen jag var där senast (var bara gravid då): finns det "barnsits" på kundvagnarna inne på Gekås? Alltså, ser de ut som "vanliga" kundvagnar?
Vad bra att det finns barnsitsar! Då kan ju Zeb sitta där (åtminstone ett tag, tills han tröttnar) medan vi handlar.
Vi har hyrt stuga (campingstuga enl hemsidan) för 320 kr, hoppas att den funkar bra. Skulle gärna haft en stuga med toa istället, men då hunden ska med fick det bli den enklaste.
Man kan ju sätta dit egna tryckknappar på bandet som man kan knäppa runt handtaget så hålls den på plats. Jag gjorde så med en vanlig väska som jag gillade.
Jag tror att jag köpte dem på Ikea. De är ca 1,5-2 cm stora.
kotten75: Jag kollade på hur tryckknapparna satt på "de riktiga" skötväskorna i affären och gjorde likadant. Lite svårt att förklara. Om du vill kan jag ta kort på den och lägga upp i mitt galleri.
Sorry att det blev lite OT här!
Japp, jag skriver här när bilden är tagen!
Jag tror att det var Ikea. Ska fråga sambon om han kommer ihåg.
Sådär, nu finns bilder uppe på tryckknapparna på skötväskan! Sambon trodde också de var från Ikea.
Regnkläder var det som sagt väldigt dåligt om i storlek 80 (var igår) tyckte jag! Synd! Plus att alla overallerna var mycket för stora för min lille plutt Nåja, hittade en del annat iaf!