• Noni84

nya ullared/gekås-tråden

Annika 1983 : jupp, dom har 2 typer av popcorn maskiner.Billiga!

Gravid18: Dom har julsaker redan.

Var på Ge-Kås i måndags, följde med bara för att titta. Det slutade med en slutsumma på drygt 1600. Skulle ju på min höjd köpa sonens 2års present.

Köpte bland annat en underbar sulky för drygt 440 kronor. Jag älskar den!!

ett urval som jag köpte:

*sulkyn

*Lilla Kycklingen (Walt Disneys nya klassiker) Ca 80 billigare än i affären.

*Tröjor till mig

*1 par kanon snygga jeans till mig

*Vinterjacka och vinterbyxor till sonen. Han hade likadant set förra året.
    *min sons 2årspresent + min sons julklapp.

Ett smart tips om man har möjlighet. Var där redan vid öppning 8.00, storshoppa det allra viktigaste innan bussar och andra kunder anländer. Så gjorde vi, och var inte lika stressade när väl "stora lasset med kunder kom".

• Noni84

Sprang ner coh fotade i trappuppgången. Det går nog att ha den till en 1 åring om man vill.Ryggen går att fälla ner en liten bit så att dom "halvligger" ifall dom skulle somna.
    Bilden finns under mappen blandade saker på mina bilder.

• Noni84

anikka. var inte så säker på det. när vi kom runt 8 -tiden så var en del folk. Men ingen kö och definitvt inte trångt. Du får tänka på att vissa har långt att åka oxå och många åker buss. En veckodag är nog bättre att åka på än en helgdag.Hörde av en praktikant på min sons dagis att det hade varit rätt trångt i lördags.

• Noni84

Annika 1983: Varsågod! Hjälper med det som jag kommer ihåg.Det var en stoor affär och mycket att titta på. hade jag vetat att jag skulle handla så hade jag tagit med mig mer pengar. Bankomatkortet upptäckte jag väl där nere att pojkvännen hade den hemma i stan, ca 2 timmars bilfärd bort.

• Noni84

Gravid18 : har inte läst tråden så noga utan bara hoppade in. babygym missade jag att leta efter. Men dom har lära-gå stol, spjälsäng, matstol, babysitter, åkpåsar, 2 sulkys, 1 paraplyvagn och 1 kombivagn + mkt mer. Kombivagnen var skitsnygg!

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden