nya ullared/gekås-tråden
Någon som vet om Gekås har fått in julsakerna än?
Någon som vet om Gekås har fått in julsakerna än?
Annika: Okej tack ska dit nästa vecka och handla på mig lite till jul
Läste tidigare i länken att dom hade fått in babygym igen Finns den där vagnen och sängen m.m finns eller?
Nu är det snart lördag då ska jag till Ullared Funderar bara på vilken tid man ska vara där, någon som har tips?
theo05: Kan ju tyvärr inte åka någon annan dag. Min gubbe måste med och vi bor 20 mil i från varandra och han kan inte ta ledigt mer nu eftersom han vart ledig så mycket det sista. men jag åker så jag är där dom öppnar.Hoppas inte att det blir för jobbigt.
Någon som har vart på gekås i veckan och vet om dom har kvar babygymet?
lönnemåla: Men tidigare i tråden som någon skrev förra veckan var at dom fått in det igen? Har det tagit slut redan
lönnemåla: Ja jag får göra det hur snabbt får man svar vet du det?
Snart är det lördag Längtar jättemycket. Men det blir att ta det lugnt, hatar dom j'vla kärringarna som ä på dåligt humör där inne som bara knuffas tar ingen hänsyn aja hehe. Det är bara att svara med ett stort smile och gå vidare
Inget ska förstöra mig dag där hehe
Winnertaco: Haha precis, jag fattar inte varför dom är sura för? Man har ju all tid i världen när man är där så varför sressa? Bättre att gå lugnt och var glad Hehe.
Smurfan28: Okej. vilken tid hade du tänkt vara där? När det öppnar?
smurfan28: Oj haha då är det ju ingen idé att lägga sig knappt Vi ska åka runt 6 så vi är där runt 7 Vi åker från Värnamo så det tar inte så lång tid ungefär 1 timme 1½. Jag klagar på hur jag ska orka upp så tidigt men uschh stackars dig som ska upp så tidigt men men kommer bli roligt iaf hehe
Nu har jag äntligen vart på Ullared, har köpt klart alla julklappar och allt till hemmet Känns skönt nu när man är klar hehe