nya ullared/gekås-tråden
vi ska dit på fredaaaaaaag . Någon som vet om dom börjat med julgrejor?
vi ska dit på fredaaaaaaag . Någon som vet om dom börjat med julgrejor?
på fredag morgon kl 5:30 bär det av dit för mig o Morgan . Listan blev skriven igår och OOOOJJJJJ vad mycket jag kom på som vi ska köpa :-O
Jag har inte varit där sen jag var liten så nu läääängtar jag verkligen.
Någon som vet om de säljer den där popcornmaskinen och vad den kostar. Tror det e OBH Nordica märket.
Vi har nu fixat en större bil än Morgans opel så nu kan vi handla utan att behöva oroa oss för utrymmet
.
fassen vad jag längtar .
oj inatt sandy85 ? har du lång o åka?
långt
Ja det hade dom Gravid18 vart också nyfiken men hittade det längre bak i tråden
när går bussen tillbaks sen då Sabdy85?
vi kommer va där en halvtimme innan dom öppnar. Hoppas på liten kö vi ju :-P men det e nog många som tänker likadant
vi lär nog kunna smälla pengar ändå även om det e mycket folk. men det e ju skönt om det e ''ledigt''
Noni84 tack för tipset om Popcornsmaskinerna föresten
vi har också två timmar dit ungefär . Vi kommer köra härifrån 05:30 o hoppas på att vi har med oss allt *S*
Jossanundercover
hua vad tidigt *S* men vad gör man inte för ullared
Nadjis jag kan kolla det på fredag jag behöver också gardiner
jag o Mogge var där i fredags Jösses vad folk där var
.
Vi köpte inte ETT enda klädesplagg det blev inredning för 5000 kr. OOOOOJ vad mycket roliga saker vi fick. Nu har vi ett komplett hem den förste november
.
Jag vill dit iiiigggeeeeen hihi kul o va där ju
även om jag har varit anti mot det innan
tyckte dom hade mycket med bra och billiga kökssaker . Köpte en rejäl stekpanna för 99 kr
och en massa annat skoj som skålar o sånt som var billiga.
Köpte även den där popcornsmaskinen som jag efterlyste pris på tidigare i tråden .
vi var där halv åtta i fredags morse då var där tre bilar... det tog väl tio minuter så sa det PAAAAAAAANG o parkeringen var grymt full.... så en bra ide är att vara där en halvtimme innan dom öppnar
önskar man kunde köpa allt där så man slapp välja *S*