Inlägg från: Diorlover |Visa alla inlägg
  • Diorlover

nya ullared/gekås-tråden

Någon som sett hur mammakläderna ser ut där elelr vad dom kostar och så?är dom någe att köpa?

• Diorlover

ska dit på lördag nästa vecka vad får jag inte missa? ska handla bebbe grejor till en liten pojke, allternativt lite mammakläder om dom är fina..

• Diorlover

ska dit nästa vecka på lrödag vi är väl där ca en halvtimme efter dom öppnat, ok tid eller?`Hoppas dom har mkt bebisgrejor. för det är det som ska handlas. eventuellt lite mammakläder om där finns ngt fint, ingen som såg ngt snyggt nu på sneare dagar kanske???

• Diorlover

Leksak till bil & vagn
    Skötväska
    Reflex
    Musikmobil
    Badbalja
    Nappflaskor
    Flaskställ + Flaskborste
    Bröstpump
    Filtar
    Termometer
    Baby vakt
    Nässug
    Kläder storlek 50-68 pojke
    Bärsele
    (Blöjhink)
    Täcket till barnvagn (kudde)
    Napphållare
    Nappar
    Flaskvärmare
    Nagelsax/nagelfil
    Bitring
    Amingsinlägg
    Amingsnapp
    Amnings BH

finns allt detta på Ullared? eller ngt mer ni vill lägga till?

• Diorlover

hehe ställer frågan igen ....Finns det några snygga mammakläder på ullared? Och hur är storlekarna? är rätt mullig vanligtvis. har väl strlk 40/42 i byxor,hms storlekar..

• Diorlover

okej men typ basplagg då i mammakläder det jag behöver.. behölver inte vara skit snyggt elelr så.jobabr på dagis så bryr mig itne.. lixom får ju mat och färg och glitter och allt på mig

• Diorlover

vad för slags tröjor och koftor är det. inget som man säga ngn produkt som liknar eler har bild på inköp av mammakläder?

• Diorlover

Okje ja får se om man hittar ngt med dom är väl inte jätte fula??

• Diorlover

ja jag ska ju dit på lördag så får väl hoppas där finns något..

• Diorlover

yes imorron ska man dit så kul ska köra halv fem på morgonen:D

• Diorlover

har nu varit på ullared men besviken på utbudet på babykläder typ inga i storlek 50 alls och mammakläderna va skit fula...och hade önskat där hade funnits mer grejor men men.. hamnade bara på 2 tusen..väldigt lite..

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden