nya ullared/gekås-tråden
Någon som sett hur mammakläderna ser ut där elelr vad dom kostar och så?är dom någe att köpa?
Någon som sett hur mammakläderna ser ut där elelr vad dom kostar och så?är dom någe att köpa?
ska dit på lördag nästa vecka vad får jag inte missa? ska handla bebbe grejor till en liten pojke, allternativt lite mammakläder om dom är fina..
ska dit nästa vecka på lrödag vi är väl där ca en halvtimme efter dom öppnat, ok tid eller?`Hoppas dom har mkt bebisgrejor. för det är det som ska handlas. eventuellt lite mammakläder om där finns ngt fint, ingen som såg ngt snyggt nu på sneare dagar kanske???
Leksak till bil & vagn
Skötväska
Reflex
Musikmobil
Badbalja
Nappflaskor
Flaskställ + Flaskborste
Bröstpump
Filtar
Termometer
Baby vakt
Nässug
Kläder storlek 50-68 pojke
Bärsele
(Blöjhink)
Täcket till barnvagn (kudde)
Napphållare
Nappar
Flaskvärmare
Nagelsax/nagelfil
Bitring
Amingsinlägg
Amingsnapp
Amnings BH
finns allt detta på Ullared? eller ngt mer ni vill lägga till?
hehe ställer frågan igen ....Finns det några snygga mammakläder på ullared? Och hur är storlekarna? är rätt mullig vanligtvis. har väl strlk 40/42 i byxor,hms storlekar..
okej men typ basplagg då i mammakläder det jag behöver.. behölver inte vara skit snyggt elelr så.jobabr på dagis så bryr mig itne.. lixom får ju mat och färg och glitter och allt på mig
vad för slags tröjor och koftor är det. inget som man säga ngn produkt som liknar eler har bild på inköp av mammakläder?
Okje ja får se om man hittar ngt med dom är väl inte jätte fula??
ja jag ska ju dit på lördag så får väl hoppas där finns något..
yes imorron ska man dit så kul ska köra halv fem på morgonen:D
har nu varit på ullared men besviken på utbudet på babykläder typ inga i storlek 50 alls och mammakläderna va skit fula...och hade önskat där hade funnits mer grejor men men.. hamnade bara på 2 tusen..väldigt lite..