nya ullared/gekås-tråden
Någon som vet när affärena utanför stänger på lördag? Jag har för mig att det är före självs gekås kring 15, stämmer det??
Någon som vet när affärena utanför stänger på lördag? Jag har för mig att det är före självs gekås kring 15, stämmer det??
var oxå där igår såg bla
Modi barnvagn svart/grå, komplett 1199:-
Köpte tröjor(34-49 , vinterhandskar(24.95)
Vägghängda klockor 79.95, Hårfärg 54.95
tandborstar 6.95 Lucialinne 24.95
etc etc
Det är massor med folk & det lönar sig att gå två varv om det är något som är slut då det fylls på hela tiden.
Jag var inte så imponerad av priser eller utbud. Kändes som att jag kunde ha shoppat på Rusta/Jysk/Eko när det gällde det mesta och sluppit bilresa+ köer.
Jo det som imponerade i pris var MODI barnvagnar svart/siler(grå) för 1199:- Komplett från fabrik.
Stockholmsområdet.
Barnkläderna var av ok kvalité men det är lätt att man tittar på priset & glömmer passform, tjocklek, den egentliga storleken etc. Tittade på ett superunderställ men kvaliten var sådan att den inte tålde 60 graders tvätt... så då var det inte något att ha.
Ta med lite 5:or & 10:or om du blir fikasugen och vill handla fika. De har två obemannade cafeterior där man kan handla dricka, kaffe, smörgås & go´fika.