nya ullared/gekås-tråden
Är det i den här tråden någon skrev ut vad hon handlade och priserna? En lång lista. Jag har letat men inte hittat det.
Är det i den här tråden någon skrev ut vad hon handlade och priserna? En lång lista. Jag har letat men inte hittat det.
Är det någon som vet om de säljer skötväskor där och är de bra? Jag vill helst ha en helsvart med många praktiska fack.
Tack för både listan och info om väskan.
Nu har jag kommit hem från en tur till Ullared. Jag var glad att vi var där innan de öppnande för när vi gick ut starx innan tolv var det kaos. Jag lovar att lägga ut en lista på vad jag köpt och även några bilder.
Nu har jag fotat lite av mina inköp så kika gärna in på min sida. Jag skriver även en utförlig lista på det jag handlade som har någon bebisanknytning. Det jag saknade när jag var där idag var nappflaskor och flaskställ, det fanns några nappflaskor men inte riktigt vad jag hade velat haft. Bebiskläder köpte jag inte alls förutom strumpor, mössa och vantar.
Flaska 125 ml 9.95 kr
Babysocka nyfödd 7.95 kr
Baby tumvante fodrad med fleece 16.95kr
Spill ej mugg 4.95 kr samt 9.95 kr
Baby tumvante 6.95 kr
Bestick baby 5-pack 7.95 kr
Isbitring 9.95 kr
Babycape 44.95 kr
Musimobil med elefanter 59.95 kr
Nalle med babyfilt 39.95 kr
Haklapp hård 9.95 kr
Haklapp mjuk 6.95 kr
Baby möss fodrad med fleece 19.95 kr
Babyfilt 29.95 kr
Babykudde 9.95 kr
Örngott 5.95 kr
Plastad frotté 70'95 cm 34.95 kr
Plastad frotté 45'60 cm 16.95 kr
Flaskborste 6.95 kr
Regnskydd svart 59.95 kr
Reflexer 12-pack till hjul 29.95 kr
Snuttefilt 19.95 kr
Fleecepläd Nallepuh 59.95 kr
Fleecepläd Bamse 59.95kr
Vagnleksak 19.95 kr
Insektsnät 19.95 kr
Bröstpump 99kr
Nätkasse till vagn 19.95 kr
Åkpåse 199kr
Skötbädd 59.95 kr
Badbok Bamse 24.95 kr
Skallra Nalle Puh 29.95 kr
Barnbok fingerdocka 19.95 kr
Cd barnsånger 45 kr
Nagelvårsset baby 12.95 kr
Kam och borste baby 12.95 kr
Badtermometer 12.95 kr
Skötväska 99kr
Sittdyna vagn 69.95 kr
Mjukr babygym 199 kr
Det jag är mest nöjd emd är det mjuka baygymmet samt åkpåsen. Jag tog den sista svart åkpåsen trots att jag var där redan vid sju. Fast det kan ju hända att de fyllde på lite senare. Sen gjorde jag naturligtvis andra fynd. Hittade mycket fina mammakläder på H&M, butiken utanför Gekås. Jag tyckte inte att mammakläderna inte på Gekås var roliga. Jag hade velat haft mammatrosor men det fanns det bara i storlek 46-48.
Sandra82
Bröstpumpen kostar 99kr. Jag köpte en sådan men jag vet inte hur den är att använda.
Stinamaria och Sandra82
Jag kan fota bröstpumpen och lägga ut den på min sida så får ni se själva.
Gustie
H&M-butiken utanför Gekås har mammakläder och mycket fina sådana. Jag köpte en kjil, två tröjor och en kjol där i lördags och jag är mycket nöjd med mina inköp. Passa på nu när de har 10 % rabatt.
Jag var på Babyland igår och hittade exakt samma mjuka babygym som jag köpte på Gekås. På Babyland kostade det 575kr och på Gekås 199kr. Gissa om jag var nöjd.