• Nadjis

nya ullared/gekås-tråden

Tycker man kan hitta mycket bland "el-grejorna". Eller alltså bland skivorna brukar jag fynda en massa!

• Nadjis

Yes, nu bär det snart av till ullared även för min del. Farmor ska passa Noel så det blir bara jag och en kompis som åker den 18 okt. Men snälla säg att det inte är höstlov då!? Någon som vet?

• Nadjis

smurfan28, då hoppas jag att det inte är höstlov någonstans alls den 18:e. Någon som vet om de har vinterjackor till dam (känner mig inte som en dam men ändå ) Är även på jakt efter fleeceställ till lilleman.

• Nadjis

Var inne på gekås hemsida, där står det att höstlovet var vecka 44. Vet någon om det finns bobycar där? Eller någon annan sorts gåbil?

• Nadjis

Jag åker om två veckor *längtar*. Har de mycket fina gardiner för tillfället?

• Nadjis
    Annika 1983 skrev 2006-10-04 21:33:33 följande:
    Nadjis jag kan kolla det på fredag jag behöver också gardiner
    TACK Jag behöver inte gardiner, men är sjukligt intresserad av panelgardiner
  • Nadjis

Någon som vet om det finns regnställ för vuxna? ev pris vore kul att veta oxå

• Nadjis
    Larsson skrev 2006-10-05 11:25:48 följande:
    japp,vuxenregnställ,129 kr för både jacka och byxa.billigt!
    Låter ju kanon, bra när man ska ut och gå i höstrusket! ÅÅÅ vad jag längtar tills vi ska dit! Finns det bra 1 års leksaker där? Gå bil kanske?
  • Nadjis
    Niccita skrev 2006-10-06 18:59:36 följande:
    Jag ska till Gekås den 18:e, så passar på o slænga in en fråga hær..Grabben ønskar sig en "pojkdocka", vet ni om det finns det dær?Han ønskar sig æven en dockvagn, finns det några bra o billiga?
    jag ska med dit den 18:e! Vet att det finns/har funnits billiga paraplysulky dockvagnar iallafall!
Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden