Inlägg från: velmajan |Visa alla inlägg
  • velmajan

nya ullared/gekås-tråden

Oj vad jag har läst i denna tråd om alla som fyndat och varit avundsjuk. Nu ÄNTLIGEN ska jag åka till Ullared. På tisdag nästa v bär det av!! Tänk att det ska gå så långt att ens mamma (som åker 100 mil för att komma hit) ska vilja åka till Ullared för att man ska komma över spärren att det är så långt (30 mil) .  Har i alla fall ställt in mej på att shoppa med stort S och ta julklappar och rubbet på en gång (antar att de kommer att få släpa ut mej därifrån..).
    Hur är utbudet av kläder till en kille stl 104??? Tänkte ffa på vinterkläder.

Att inte välja är också att välja.
  • velmajan

Var på Ullared i tisdags (för första gången!!!!) och köpte en del kläder i stl 98/104 - fast det var inte alls alltid den storleken  som stod på lappen i kläderna . Hade med mig en tröja och byxa som är i största laget till lilleman och köpte efter det. Visst var det varierande kvalite, man får välja lite.... Köpte däremot mkt sockar och pyjamasar, sådant som "går åt", samt även en vinteroverall. Lilleman var dock gladast över att han fick en Byggare Bob tröja!!!

Köpte en tröja till mej själv för 110 kr och såg  exakt samma tröja här i stan igår för 300 kr, då blir man glad!!

• velmajan

Det var en v-ringad randig bomullströja m fuskskjorta under, fanns i brunt (som jag köpte), rött och svart. Var rätt roligt när jag såg exakt samma tröja på en affär här i stan, fanns i samma färger o allt... Min kompis fick hindra mig från att rusa fram och säga: titta, en sån här köpte jag på Ullared för mindre än halva priset.

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden