Inlägg från: Filurken |Visa alla inlägg
  • Filurken

nya ullared/gekås-tråden

zvartaliljan skrev 2006-10-18 18:01:48 följande:
    cocacarro skrev 2006-10-18 17:29:53 följande: zvartaliljan: du har ingen bild på bodysarna? vilka storlekar fanns de i? Har inte hunnit det än och kameran ligger hemma i kalmar (är i göteborg). Kan fixa det i slutet av veckan. Fans i storlekarna 56-86 tror jag
    Är det denna?

Filurkmamman ♥♥
  • Filurken
    zvartaliljan skrev 2006-10-18 19:45:11 följande:
    Nej den är långärmad och inga blå kanter. Färgerna är mycket mer "skrikande" speciellt den oranga
    Vad bra, att den är långärmad menar jag Hoppas den finns kvar på måndag för då ska vi dit och julhandla
    Filurkmamman ♥♥
  • Filurken
    izza29 skrev 2006-10-18 23:03:00 följande:
    kom hem igår från ullared. Så här såg det ut!!*L*
    Nere i höger hörn nånstans, är det ramar eller vad är det för nåt?
    Filurkmamman ♥♥
  • Filurken

Är det någon som sett om de har stödhjul till barncyklar där?

Filurkmamman ♥♥
  • Filurken
    Anna1980 skrev 2006-10-23 20:39:26 följande:
    Hejsan!Finns det Byggare Bob leksaker på Ge-kås?Finns det gosedjur och gosiga kuddar där?
    Japp, BB-leksaker fanns det igår bl a böcker för 19,90 kr. Gosedjur och kuddar finns det i mängder..........
    molnen skrev 2006-10-23 21:46:40 följande:
    Någon som vet om det finns kläder med solskyddsfaktor för barn inne nu?(det är ju inte säsong)
    Igår fanns det solskyddskläder, men jag såg bara kortärmade sådana. Priset vet jag dock inte.
    novalee skrev 2006-10-23 21:58:05 följande:
    hur är de med saker från fisher price? hörde att den där nallen som man lär sig kroppsdelar på fanns. nån som vet pris? sen de andra fisher price som t.ex den där stolen å den där husväggen med massa saker på..? hoppas ni förstår vad jag menar:p
    FP-leksaker fanns det rejält med, och billiga var de!
    Filurkmamman ♥♥
  • Filurken
    kidA skrev 2006-10-24 11:47:00 följande:
    nån som vet om de har scrapbookinggrejer på gekås? ♥♥♥den vackraste stunden i livet var den när du kom♥♥♥
    Jajamensan, det såg jag att de hade!
    Filurkmamman ♥♥
  • Filurken
    kidA skrev 2006-10-24 12:10:09 följande:
    filurkenmycket? ♥♥♥den vackraste stunden i livet var den när du kom♥♥♥
    Vet inte om det var mycket eller ej, för precis som Lejlej så såg jag också de sakerna och mest i förbifarten Fundersam Sorry att jag inte kan hjälpa dig mer än så...........
    Filurkmamman ♥♥
Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden