nya ullared/gekås-tråden
Det finns flera olika typer av vagnar. Kompisen köpte en sulky att ha nu under semestern och hon var nöjd. Hon gav inte många kronor för den men den funkade.
Det finns flera olika typer av vagnar. Kompisen köpte en sulky att ha nu under semestern och hon var nöjd. Hon gav inte många kronor för den men den funkade.
UNDERBAR CAMPING, LÖW ULLARED!!!! Vi ska dit den 18 november...suck brukar inte åka på lördagar då det alltid är mer folk då, själv föredrar jag tisdagar, men nu jobbar jag så det passar ingen annan tid, ja ja det blir nog bra. Mitt huvudinköp ska bli en box till tv.
OBS tänkte bara påminna er om att MÅNGA skolelever går på höstlov på fredag vilket kommer att i kombination med löning ge mycket folk i affärerna, jag hade avvaktat till efter lovet att åka dit...
Jag jobbar vardagar men vi har tänkt att åka lördagen den 18 nov innan löning, vet inte om det är någon skillnad men vi tänker vara där kl 7.00 det gör att vi måste åka kl 04.00... men det får det vara värt... vi är tre som ska turas om att köra, två dit och en hem...
Ja men SÅ himla stor är inte pensionärsgruppen, det är värre med barnbidragsdag och RIKTIGA löningen... Ioch för sig får väll alla med Soc pengar den 15 om jag inte minns fel från tiden då jag jobbade i butik, men de är väl inte heller så många. Eftersom vi alla jobbar så har vi inget annat val, så vi kör på!