Inlägg från: MammaMu76 |Visa alla inlägg
  • MammaMu76

nya ullared/gekås-tråden

motalatjej skrev 2006-09-16 15:27:55 följande:
     Är det fortfarande så där sjukt billigt där nere?
    Japp det är det!! Glad
    Mamma till världens goaste Erik
  • MammaMu76

Jag ska till Ullared tisdag-onsdag, har inget val, är ju lärare så gäller att passa på när man är ledig...

• MammaMu76

Höstlovet är uppdelat, Gotland har v43 och Östergötland v44

• MammaMu76

Jag ska dit imorgon, vi är nog inte framme förrän vid 14, typiskt. Men vi ska bo i stuga så jag har ju tid på mig...

• MammaMu76

Men nu är det ingen kö enligt köbarometern. Stämmer den tro??

• MammaMu76

Vi ska ta med oss Erik 1 1/2 år, men han ska inte med in på GeKås, vi har en stuga så vi ska turas om att leka med honom är 4 vuxna som åker tillsammans. Jag reagerade oxå sist på alla ledsna och trötta barn.

• MammaMu76

Hemma igen!
    Måste slå ett slag för att bo i stuga!!

Igår var vi framme vid 14.30 tiden, vi började med käka, då vi gick in började folk gå hem. Ingen kö in och ingen kö ut!! Imorse öppnade de 7, vi var där 7.30 då var det kappt något folk alls, ingen kö någonstans!!! Lugnt och fridfrullt. När vi gick ut vid 9 började folket välla in; då åkte vi hem, underbart!!

• MammaMu76
    LiMaLe skrev 2006-11-02 10:45:06 följande:
    Lalalong:Då ska jag buffra nappar när jag ska dit då.Kastar ut en fråga till....Finns det Byggare Bob leksaker där??
    Vi var där tis och onsdag och köpte Byggare Bob grävmaskin till Erik för 99kr. Tror att det hade flera olika maskiner + den röda traktorn leksaker
Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden