• Lejlej

nya ullared/gekås-tråden

ni som är där ofta. egentligen har jag väl inte råd innan barnbidraget, så jag undrar, är det markant skillnad mellan innan och efter den 20, eller är det mer den 25 som folk åker efter?
    Tänkte komma på eftermiddagen eftersom jag kanske kan få barnvakt då, och sonen ska till dagis på förmiddagen

• Lejlej

jag har ju 2 barn, men eftersom jag bara har 40 minuter dit, blir det oftare än 1 gång per år, så det blir max 2000, mer klarar jag inte på 1 månad

Dert kanske är lönt då att vänta på barnbidraget, annars får jag åka denna vecka, eftersom den 15 är på söndag. det blir nog att åka med barnen

• Lejlej

jag tänkte att det är nu, innan löning oktober som det kan vara relativt lugnt, sen sätter ju julrushen in kan jag tänka, får se var jag ska fixa pengar från bara

• Lejlej

hmm, tack. jaja, det är nog värst i december hihi.

har hört att det är lugnare på em/kväll, eller om man kommer runt 16, om man inte behöver vara där mer än 4 timmar då:)

• Lejlej

kollade nyss in webbkemeran, som jag förstorat, och bilarna rullar in en efter en, det finn inget stopp....

kul att kunna se hur mycket bilar det är i alla fall (på en tredjedel av p-platsen)

( www.gekas.se under nyheter och webbkamera. klicka på bilden sen)

• Lejlej

de köper ju även upp konkursbon och sånt, förutom grossister. det är därför de kan ha "dyra" märken billigt. jag hittade en kaffe-kjol en gång, men jag tror de har kaffe ofta, eller nån som vet bättre?

• Lejlej

tyvärr inget gekås idag . sjuka barn...

• Lejlej

jag åker nog på torsdag istället... om vi är friska då

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden