Inlägg från: Emelie22 |Visa alla inlägg
  • Emelie22

nya ullared/gekås-tråden

Nån som har koll på och julgrejerna kommit än? Ikea har juh redan börjat med sitt.. hehe..

• Emelie22

oh va spännande, hoppas dom inte är slut då när jag kommer i slutet av november.. =P

• Emelie22

Lilltävan:
    Ett tips är att du mäter din ettårings kläder som sitter bra och säger till mor din att ta med måttband... (=.. På så sätt kan man utesluta vissa kläder...

• Emelie22

Brukar köpa vanliga bhar där och tycker dom är jätte bra..

Såg att ni skrev att där fanns mammakläder.. va bra.. visste jag inte..

• Emelie22

jag ska dit på lördag... haha.. jag och restan utav halva sverige.. ska bli skoj.. =P

• Emelie22

oj då.. Nej jag tänker då vara inställd på att det är en massa folk där, det är lika bra..

• Emelie22

Idag var nog inte alls så mycket folk som det har varit för i tidne på sånna här helgen med det är första gången det inte fanns en ledig kundvagn vi kom strax efter 9.. Men däremot var det bara kö in på 20-30 min då så det var helt okaj..

• Emelie22

Förrsten så fråga vi kassörskorna hur många som fick vara där inne samtidigt och svaret blev" Ja 4000 pers samtidigt, men idag vettikatten" haha...

• Emelie22

Men samtidigt så är det juh faktiskt så att åker man till gekås, när som, så får man juh vra inställd på att det är mycket folk och köer, det är juh ändå gekås!

Så är det bara possitivt att det var lite folk när ni kom dit...

Vi var som sagt där 5 timmar i lördags från halv tio ungefär, visst var det mycket folk och trängsel, men som sagt det är gekås.. hehe.. (=..

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden