• MaLevi

nya ullared/gekås-tråden

Hej! Jag ska till GEKÅS, för 1a gången, v 44 på tisdagen och det är höstlov och efter löning. Alla jag pratar med frågar om jag är tokig som utsätter mig för detta!!!

Jag har verkligen sett fram emot detta och längtar något enormt. Hänger med i tysthet i tråden här och kollar läget ibland vad som ska köpas och fyller på min lista Glad Det ska bli så kul men nu börjar jag få lite tvivel.... Fundersam

Är det verkligen HELT FEL att åka den tidpunkten?

Ska kanske tillägga att det är en bussresa...

• MaLevi

Hur är det med fleece i Gekås? Alltså fleeceoverall, fleecejacka, fleecebyxa???

Någon som har en bra lista på vad som är bra att köpa när man har en 1 1/2 åring hemma? Alla pratar om att man ska skriva listor och ta med men jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva upp, eftersom jag har hört att utbudet varierar så....

Det är väl egentligen bara att åka ner och se vad som finns på barnavd & leksaker
    Skrattande
  • MaLevi

Vet någon hur det är med fisher price leksakerna, den ena är en stol och bord som lär ut ABC och musiksånger mycket mera. Den andra är en nalle som har olika ord på olika kroppsdelar trycker man så säger den ordet, lär oxå ut ABC och musiksånger.

• MaLevi
    Cocacarro & tea79 - Kommer ni ihåg vad den kostade?

Jag hoppas den finns kvar, jag ska åka bussresa 31 och LÄNGTAR så men börjar oxå att bli nervös. Sitter nu och skriver en lista....
  • MaLevi

Cocacarro - Tack för priset låter som en bra affär hoppas de finns kvar när jag kommer

Lönnemåla - Japp. det är den. Priset låter bra det med

• MaLevi

Tweedy - Vid vilken tid kom du till GEKÅS? Var det super svårt att hitta kundvagn?

Jag ska dit på tisdag och det är mitt första besök så jag börjar bli lite smått nervös Flört Åker bussresa och vi kommer nog att vara där mellan 7-7.30 tror de. Hoppas det inte är allt för lång kö......
    Har räknat med massor med folk men svårt att föreställa sig. Försöker hålla ner på förväntningarna på saker att ihandla, då kan man inte bli besviken om jag inte skulle hitta så mycket Skrattande Har iaf laddad med pengar!!!

• MaLevi

Inka - Jaha, då kanske vi ses

Emelie22 - 4000+ OJ, det är inte dåligt det

• MaLevi
    Åker inatt och ska shoppa loss totalt Skrattande

Ville bara berätta för någon Flört
  • MaLevi

Kom hem inatt från en bussresa till GeKås, handlade för 3500kr. Fick inte alls med allt på lappen men mycket som inte stod heller Glad Helt klart något som jag gör om. Tänker nog inte åka buss har 5-6 timmar att åka med uppehåll. Blir en stuga och övernattning nästa gång.

Vi åkte runt 2.30 och var framme ca 8.30-9. Ingen kö och inte alls mycket folk förrens runt 10 då började det bli trångt och man kände sig mest ivägen, sån är jag!

Kommer bild så småningom....

• MaLevi

9Kärleken6 - Fanns kvar i alla de färgerna i går när jag var där. Kollade inte priset. Men det ser ut som de har en skjorta under.

• MaLevi

9kärleken6 - Japp det var långärmad!!! Lycka till med alla inköpen!!!

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden