Inlägg från: littlemisstrouble |Visa alla inlägg
  • littlemisstrouble

nya ullared/gekås-tråden

halo halo funderar på att åka till ULLA på lördag, har dom fått in mycket julsaker å sånnt? Ni som har vart där nyligen, hur va det me folkmängd?

• littlemisstrouble

ska kanske till ullared snart, nån som vart där som har tipps på vad man kan köpa till min lilla gudson i julklapp? Han kommer att vara 7 månader vid jul

• littlemisstrouble

Nån som har sett fenomenet med glasartad blick på folk som ska in i på gekås? Ser det varje gång, folk som liksom är inställda på att handla allt dom ser å är inte medvetna om omvärlden...
    hihihihihi

• littlemisstrouble

igår va det värsta jag vart med om på gekås, va sååå mycket folk att vi flydde fältet vid klockan nio. Vi kom förvisso in redan vid 7 men dom släppte in så katastrof mycket folk att jag inte kom åt att handla en tredjedel av listan som jag hade

• littlemisstrouble

hmph läste det om att tränga sig före i kön, i lördags så visste dom visst inte va en kö var en del. dom bildade en egen kö på sidan av å tryckte sig före alla andra som hade köat länge...sååå dålig stil, kommer man senare så får man gott ställa sig längst bak. nån som håller med?

• littlemisstrouble

kattlise, rokka jill, kidA

ja det är sant, alla sa att hallo gå å ställ er i kön, den RIktiga kön men dom låtsades som om de regnade allihopa. Kan dom inte ha nån kövakt där. Tänk alla dom som hade kommit tidigt men inte kom in första gången

• littlemisstrouble

ingen kö idag just nu iaf men parkeringen är knöka full...hmm undra om man skulle åka en sväng idag i stället då? va tror ni blir det värre framåt eftermiddagen?

• littlemisstrouble

lalalong

om vi åker så kommer vi också va där vid den tiden tror jag. Hmmm ja hoppas verkligen att det inte är massa massa folk då. vore så skönt att bli klar me en del av julklapparna nu.

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden