• Zahcro

nya ullared/gekås-tråden

Nån som varit där nyligen som vet om julsaker kommit in? jag letar efter batteridriven ljusslinga. svärmor ska dit den 8e så då ska jag nog följa med. fast jag måste ha med mig lill trollet som då blir 2½mån. o jag vet inte om jag vill egentligen. får se..

men finns det sånna batteridrivna lusslingor där?? det finns på IKEA men dit ska vi ju inte fast svärmor sa att vi kunde åka dit oxå hihi

• Zahcro

hehe.. kan tänka mig att det blir mkt folk vid julsakerna.. där kommer även jag stå! hihih hatar julen/tomtar men älskar julbelysning o julgranar

tycker ni det är väldigt dumt att åka med en 2½månaders?? jag ammar men i bilen kan jag ge välling om hon vill ha. kommer iså fall ha med mig en hårdlift som jag tänker lägga i kundvagnen.. eller kan hon sitta i babyskyddet i vagnen? sist jag var där så var Emilia på planerings stadiet *fniss* svärmor förbjöd mig att köpa bebis kläder då (hon visste inget) hon trodde ju inte att vi skulle ha mera barn o jag skulle då bli besviken om jag inte fick använde det jag skulle köpa

• Zahcro

när jag var där sist så reagerade jag på alla små barn som grät o tänkte då att jag aldrig ska åka hit med barn.. så jag får nog avstå.. be svärmor köpa det jag vill ha istället. gubben går i skolan och mamma ska jobba på natten så det finns ingen barnvakt. å även fast gubben skulle bli ledig så ville han inte passa henne. dom har inte varit ensamna mer än 20min så han skulle nog få panik om han inte kan trösta henne. och jag oxå som vet att han inte kan trösta henne. skulle nog inte kunna koncentrera mig på att shoppa o det vore ju hemskt!!!!!!! *fniss*

• Zahcro

Jag ska nog åka ändå.. pratade med syrran och hon jämnförde det med en vanlig shopping tur i "stan" då är vi borta flera timmar. Julia har alltid klarat av mina shopping turer jätte bra. Så nu får det bli emilias tur.. Jag hade med mig Julia på IKEA en gång hon skrek o skrek ville inte sitta o ville inte gå.. hon skulle bäras.. tror hon var ca 2år.. det visade sig när vi kom hem att hon varit super hård i magen och haft jätte ont i affären stackare.

Kommer ta syrrans mjuklift och lägga den i vagnen som jag tänkt. det blir bra.. får ta med mig kallt och varmt vatten så jag kan göra välling.. har ju bröstena med mig oxå så mat blir hon nog inte utan. hon kommer nog somna i vagnen. tyvärr kan jag ju inte ha med mig barnvagnen för då får vi ju inte hem några varor

Ang stora barn på Gekås.. skulle INTE ta med min Julia dit hon blir 4år i feb och FULL av spring i benen. hon skulle inte kunna sitta i en vagn i så många timmar. och springa lös där är inte att tala om. skillnad om hon går lös inne på MAXI eller H&M inte lika mkt folk.

så jag får nog spara lite pengar.. för jag skaaaaa till gekåsss hehe.

• Zahcro

Evsi -- ja just ja det finns ju fika platser.. va bra.. då slipper man släpa på det japp har en bärsele som jag får fruktansvärt ont i ryggen med.. men det är nog värt att prova.. skönt för henne att komma upp och skönt för mig att ha båda armarna fria när hon är uppe.

• Zahcro

blä.. lessen!! svärmor ska ju till ullared den 8e nästa vecka men jag vet inte om jag kan följa med.. har inga pengar hade tydligen bjudit på massor av saker på TRadera som jag tyvärr vann så nu börjar det tryta rejält i kassan.. sa till sambon att jag kan nog inte åka eftersom jag inte har några pengar o 2st fyller år nu innan nästa FP. hoppas han förstod min lilla hint annars så får jag fjäska lite när han kommer hem.. hoppas han kan skänka mig liiite

• Zahcro

sitter o äter frukost nu. halv 8 ska vi åka. Hoppas allt kommer gå bra i dag

• Zahcro

thefrog.. blää tyckte det var mkt folk fast jag kanske är känslig hittade lite.. men tydligen blev det dyrt. 1800kr blää. hade inte räknat med så mkt pengar.. jaja

Micki barn spis finns för 199kr (någon frågade vet inte om dhon fått svar)

• Zahcro

Skinn fanns det massor av. tror priset var typ 229kr eller nått liknande

nä trappgrind såg jag ingen.

åkpåse 199kr den var jätte fin. köpte ingen för jag har en super bra.

köpte två par byxor åt Julia i stl 104 men dom var för små när vi provade i morse tråkigt..

• Zahcro

åkpåsen var svart eller mörkblå med flece foder

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden