• inka

nya ullared/gekås-tråden

är det någon som vet om de har ståbrädor inne nu? ska dit i slutet av månaden

• inka

decembermamma då kanske vi ses i ullared då ska jag också.

• inka

på höstlovet brukar det vara småkat med folk brukar vara där varenda år fast det är jätte köer. så råkade det bli även i år just den veckan så den 31/10 åker vi. den veckan öppnar de 7 på morginen

• inka

någon som vet om de har pippi långstrums gardiner?

• inka

mysan77: vi kanske ses där men kommer inte förrän på eftermiddan för vi åker vid 9 hemifrån så vi är väl där runt 1-2 någon gång men vi ska övernatta i stugorna en natt så det blir väl att gå in och kolla lite sen handla mesta på onsdag..

• inka

mammamu76: då kanske vi ses vi kommer också dit runt två tiden och ska ha stuga...

• inka

nu håller vi på att göra oss iordning för att åka neråt ska bli roligt bara hoppas det inte för mycket folk emn vi har både idag och imorgon att fajtas på. vi har heller inga barn med det är verkligen ingen hit det. det blir bara ännu mera trångt och bökigt tycker jag nog.

• inka

så nu är vi hemkommen från våran ullaredsresa vi va framme igår runt halv tre tiden och tyckte faktist det va väldigt lite folk mot vad det kan vara.. man kom fram där man ville och inga köer jätte bra tycker jag shoppade dock bort 4500:- oopps men men det va roligt och mycket nyttigt fick vi..

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden