• Selmas

nya ullared/gekås-tråden

Jag prioriterade bort en tur till Ullared i förra veckan just pga lov & åkte till Lager 157 i Gällstad istället. Tyvärr så vart jag väldigt besviken & önskar att jag hade shoppat loss i Ullared istället. Köpte dock en fin bodysuit till min tös kika in & se i mitt galleri!

Julles pappa & Selmas mamma
  • Selmas

Någon som sett/köpt en ståbräda till barnvagn där?

Hörde igår att någon gjort det & det var en sån som barnet kan sitta på oxå & den var tydligen snuskigt billigt. Håll gärna utkik åt mig om nån ska dit inom kort.

• Selmas

Ni som åker dit snart! Kan inte ni snälla kolla efter en ståbräda till vagn som barnet även kan sitta på om så önskas. Priset oxå! Måste ha en akut & åker gärna dit för det finns inga bra billiga att få tag på till min Herqules vagn för chassit är 16 cm i omkrets där man fäster tex Buggyboard. Kanske en från Ullared kan passa rakt framifrån att fästa i varukorgen har jag fått tips om.
    Men jag vill inte åka 20 mil enkel väg i onödan om det inte finns där!
    Tack på förhand!
    Kram & lyllos er som ska dit inom kort & shoppa loss

• Selmas

Miss Beccis: Tänkpåmåtten bara för de är inte normala när man ska komplettera medfler bäddset.

• Selmas
    mmfl skrev 2006-11-12 12:23:46 följande:
    Jag har bestämt att nästa resa till Ullared blir den 14/15 mars. Ska boka stuga åt mig och gubben. Han var där som liten och förstår inte tjusningen med Gekås. Så då ska vi få en liten resa för oss själva utan barn, ska bli kul. Så nu får man börja spara! Tänk er att ha en egen kombi att fylla, annars måste man ju ta hänsyn till fler!
    Gissar att det är fler än jag som är avis på er resa!
  • Selmas
    9Kärleken6 skrev 2006-11-26 21:35:22 följande:
    ingen som sett beskriva tröjor med fusk vitskjortkrage av er som nyöigen varit där??? *Snyft*
    Vet att de har sådana på KappAhl, men dyrare förståss!!!
Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden