nya ullared/gekås-tråden
Ska till Ullared i helgen... funderar på att köpa ett lammskinn.. Men när det var storleken "babyskydd" är det inte ganska litet då?? Jag ska ha det i vagnen till min dotter på 1år... hmm... någon som vet...
Ska till Ullared i helgen... funderar på att köpa ett lammskinn.. Men när det var storleken "babyskydd" är det inte ganska litet då?? Jag ska ha det i vagnen till min dotter på 1år... hmm... någon som vet...
åker till ullared imorgon natt.... måste tyvärr ha min dotter på 1år med mig, hmm.. ingen som kan vara banvakt tyvärr...=( Hade ju helst sett att hon stannat hemma... men men...
Någon som varit där med en 1-åring? hur gick det för er? Jag har självklart tänkt att anpassa mig efter henne, vill hon inte så går vi ut...
Vad finns det för bra leksaker till en 1-åring att köpa där??
va i Ullared i fredags... det blev en hel del handlat kan jag säga. Men jag hade nog kunnat handla ännu mera..=)
vi var där ca 8.00 och det var ingen kö då heller. Vi åkte därifrån vid 15.00 och det var knappt nån kö vid kassorna heller...=) *skönt*
Men det var mycket folk inne på gekås... men men det får man leva med..
när vi var där i fredags såg jag fleesefodrade regnställ.. det kostade 199. Tyvärr köpte jag inget och ångrar mig såå...
någon som vet om man kan beställa saker på internet från Gekås??