-
När Tilde va bebis hade jag med mig henne och då bäddade jag med en filt o våra jackor i vagnen, hon sov som en stock!Jennie24 skrev 2006-10-23 08:47:35 följande:en fråga bara hur långa är kundvagnarna!!! tänkte om jag kan ha en mjuklift i vagnen,så slipper jag ha vagnen me mej
-
Frågan är omd et kommer att vara någon skillnad på folkmängden på lördagarna nu innan jul?? Har oxå tänkt köra på lördag.... o vara där en stund innan öppning, kanske är det bättre att komma senare... Fast dom stänger ju redan 17.sofia23 skrev 2006-10-23 12:52:04 följande:veronica,de har alltid öppet på lördager förutom vv44
-
Nu är det bestämt, den 11 nov åker vi. JIPPI!!!!
Någon som sett AquaDoodle på Ullared? En magisk matta som man kan måla på m pennor fyllda m vatten, bland barnleksakerna. Skulle vilja ha en sån till dottern i julklapp.
Vad kostar Teletubbies, Barbarpappafilmerna? -
Det finns allt blandat tycker jag... Jag gillar INTE puttinuttit o jag tycker jag ser en hel del sånt närjag är där! Ullared är toppen! Finns lite till allas tycken!Rokka Jill skrev 2006-10-26 17:46:34 följande:flickkläder åp gekås.. e det mycket puttinutt? jag älskar puttinutt..
-
Någon som har koll på vad köbarometern på Gekås hemsida stod på ca 07 i morse?
-
Ni som varit på Gekås?!
Finns det tights till småtjejer? Stl 90-110... Köpte ett par på Lindex m tröja till härom veckan, och det är ju toppenplagg till dagis nu när det är overall som gäller. Vill helst ha möntrade, dock inte blommor.
Ska till Ullared den 11. -
På lördag bär det av, gissa om jag längtar...
Det brukar alltid finnas massa snygga tallrikar i alla d former o färger. Köpt massa porslin själv där.Decembermamma skrev 2006-11-06 10:30:37 följande:Hade inplanerat Ulla den dagen det var snökaos...och såklart som alla andra hade vi inga vinterdäck. Blev grymt ledsen och värre därpå när man sitter inne på massa gravid hormoner. Nu har jag kommit över det och dagen D är inplanerad 14:e novemberSka bli skönt att få börja köpa julklappar, blir smått stressad. Är det förresten ngn som vet om dom har snygga mattallrikar i ngn annan form än runda och vita? Eller filippa K kaffemuggarna?Har hört att dom har kosta boda design där så man vet aldrig -
Jag kör ändå, på fred åker vinterdäcken på.1985 skrev 2006-11-08 14:43:09 följande:Jag ska dit på lördag Men idag hörde jag att det ska bli snöstorm i helgen? Inte enligt väderrapporten jag sett iaf...
Inget ska hinda mig inte hihi...
-
Om några timmar åker vi.... Jippi!!!
-
Kom hem för någon timme sen. Det va mycke folk idag!
Va framme kvart i sju, då var det nästan tomt på parkeringen, men ändå hyfsat lång kö utanför. Stod i regnet tills dom öppnade sen gick d snabbt in. Väl inne så va det lugnt m folk ca 1 timme sen öste det in folk. Tur man inte hade bråttom
Blev besviken på klädavdelningen då jag knappt inte hittade något, varken till mig eller dottern. 2 tröjor, en kjol, lite trosor, vantar mössa och en fleecejacka va vad jag hitta till henne. Jag själv fick 2 toppar, en stickad tröja och tre par trosor. Alltså långa vägar ifrån vad jag brukar ha med mig hem.
Köpte destu mer julpynt och annat kul till hemmet i stället. Samt några julklappar på leksaksavdelningen. -
Kan man beställa en vara från Gekås om man vet vad man vill ha?? Som på postorder??
-
Jag letade o letade efter nåt liknande igår men fann ingen ting i den stilen. Det ända jag hittade va en stickad tröja i längre modell, med djup uringning.Pyret 78 skrev 2006-11-12 06:32:42 följande:jag är ute efter en stickad kofta till mig som ser lite ut som en väst. har provat en på MQ för 500 spänn men tänkte att jag kanske kunde komma billigare undan. är det någon som sett om de har sån i ullared? åker tidigt på lördag