Inlägg från: längtarefterbarn |Visa alla inlägg
  • längtarefterbarn

nya ullared/gekås-tråden

Kombivagnen de har på GeKås är av märket modi. Känner 4 stycken som köpt den och samtliga vagnar har gått sönder. Det ena paret har bytt sin 4 ggr(!!!) Bara tur som gjort att deras dotter inte skadat sig. Handtaget har lossnat, hjulen har trillat av under färd och chassit har vikt sig eller inte gått att fälla ihop överhuvudtaget. Modi har haft massor emd problem med sina vagnar, men de har säkerligen många köpare som är nöjda oxå.
    Själv har jag inga barn så jag har av naturliga skäl ingen vagn heller. =/

• längtarefterbarn

En sak till förresten:
    Nån undrade vad de ska göra med de 4000 kvadratmeter som ska läggaas till. Det enda jag vet är att de ska bla göra babyavdelningen större, den går tydligen vanvettigt bra! Det pratas om att husdjursavdelningen ska få mer plats oxå.

• längtarefterbarn

Fanny2
    Är du där kl 7 när de öppnar är det nog inga problem, men kommer du mitt på dagern får du räkna med köer.
    De senaste veckorna har det varit vansinnigt mycket folk på GeKås varenda dag.

• längtarefterbarn

Bilmuseét ska nog ha en del av de där 4000 kvadratmetrarna tror jag förresten!

• längtarefterbarn

Nej jag tycker inte heller bilmuseúm låter skoj. Göran Karlsson hade visst en stor samling dyra bilar som nu finns i ett museum i Knäred eller nåt sånt idag och det är inte tillräckligt mycket besökare.

• längtarefterbarn

Idag var det för övrigt helt sjukt mycket folk på GeKås och samtliga besökare var som besatta av djävulen! Jag trodde aldrig jag skulle komma därifrån levande...

• längtarefterbarn

nublu

Japp, handlade julklappar och lite snygga krukor och sånt. Bor iofs alldeles i närheten av GeKås så om jag inte hade varit så jävla envis hade jag ju kunnat gå ut och åka tillbaka senare på dagen eller i morgon. Är ändå där flera dagar i veckan....

• längtarefterbarn

Emelie22 Julgrejerna kom i juli redan och nu har de massor!

minja Haha Folk som handlar mkt är inga problem. Det är mest allt folk som SKA fram till varje pris, som tränger sig i köer och svär och härjar...

• längtarefterbarn

mrs holiday
    PlayStatoin spel finns, men jag kollade inte vad de kostade. Game Boy konsoller har jag ingen aning om det fanns. Men det kanske finns på NetOnNet rakt över vägen från GeKås annars?

Julgardiner har de, inte metervara tror jag men de har vanliga längder och kappor och naturligtvis panelgardiner oxå.

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden