Inlägg från: Mollymajs |Visa alla inlägg
  • Mollymajs

nya ullared/gekås-tråden

Vi åker alltid till Ullared runt den 17/11 varje år. Sen de byggde om har vi aldrig behövt köa förutom de gångerna det inte varit öppet en. Sen är det ju mkt folk men tycker den värsta ruschen brukar vara runt 11 ca. Då är vi ju redan på väg ut 1.a gången nästan.

Det är ingen av er som köpt lammskin där som har en bild?

• Mollymajs

Någon som vet om dom har sådana små beis speglar gula med röda hjul på Ullared? En sk krypspegel.

• Mollymajs

Idag ringde min mamma och sa att hon va på Ullared. Hon undrade va vi ville ha till Ella 4 måander. hur lätt är det på rak arm att saga vad man vill ha. Slutade med en massa leksaker, kläder och ett hårt babygym. Ska bli kul o se det sen. Hon kommer till oss den 17 och då är jag själv i Ullared Hoppas inte vi köper dubbelt.

• Mollymajs

Ingen som ska dit den 17 november nu?

• Mollymajs

ängel25 Jag med hoppas det bara är du och jag där fast vi är en hel buss på ca 35 men bara bussen och ditt sällskap Då ska det shoppas loss. Vet redan nu vem som får mest. Ella Bella Puff 4 maånder idag

• Mollymajs

Det är ingen som nyligen varit i Ulla och sett om dom har badstolar. Inte en sån man kan lägga den nyfödda i utan mer som en stol de sitter i. Hade inte det sist men nu vet man ju inte.

• Mollymajs

Linelle Det finns inte mkt mmärkeskläder men ibland kan de få in partier. En kompis hittade i sommras en jätte fin PoP klänning. Inte illa. Det är mest märken som man kanske inte känner till. Ibland finns det jätte mkt fina kläder och ibland inte. Kan få in restlager från H&M och så ibland med.

• Mollymajs

Någon frågade ang får/lamm skin till bebisen. Min mamma hade köpt ett häromdagen på Ullared. Det va vitt och inte så stort. Vui själva har köpt ett riktigt får skin grått så nu får hon ha ett inne och ett ute

• Mollymajs

MissBecis Näe det glömde jag fråga men tror inte det va mer en 250 men inte alls säker.

• Mollymajs

Är det inte så att det nästan ALLTID är mkt fol på just lördagar på Ullared? Vi åker alltid en fredag inn abarnbidrag och har aldrig behövt köa. Visst har det varit MKT folk men inte kö, jo innan de byggde om va det kö men inte nu. Ska dit på fredag så vi får se

Fast nu i helgen är klartr att det kan va mindre folk än andra helger eftersom barnbidraget kommer på måndagen efter.

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden