nya ullared/gekås-tråden
åhh vad mycket folk det var på gekås i helgen,det var bland det värsta jag vart med om....
åhh vad mycket folk det var på gekås i helgen,det var bland det värsta jag vart med om....
ska fira jul i ullared så jag ska shoppa alla julklappar där dan innan julafton då brukar det vara rätt lungt där....
kavaten:jag var så fräck att jag smet in bakvägen,det spöregnade ju dessutom i lördags,tur jag hade handlat det mesta på fredagen då var det något lugnare....
alltså gick in via utgången...
vakten hade fullt upp att kolla andra,brukar bli insläppt av en kille i kiosken,men han var inte där då och vakten var upptagen med att kolla andra så då passade jag på...
skulle bara inhandla det sista typ lite duschcreme,tandkräm och såna små grejjer,då ville jag inte stå i kö i flera timmar=)
jag gick in utan(fanns ju inga vagnar) tog en korg plockade åt mig lite,betalade tog en stämpel lämnade varorna i bilen,letade efter en vagn efter 30 min så fick jag tag på en så gick jag in och handlade resten,hade då stämpel så jag behövde inte smita igen...