• Peak

nya ullared/gekås-tråden

Har de plockat fram julsakerna än? Vill inte se dem helst tar så mycket plats från allt annat kul!

• Peak

jo kan tänka mig det...trist. Hatar när jul eller påsksakerna är framme!

Vad tror ni om att åka v45 eller 46? En vardag...

• Peak

ahh blir alldeles förvirrad nu - vet inte när vi ska åka! Jag är ju mammaledig så jag kan ju när som helst, men min mamma som jag ska åka med jobbar ju...men kanske kan byta med någon. Dessutom vill jag skona sonen från Ullared och hans pappa ska nog ta ut en pappadag...men när ska man åka. Nån som kan rekommendera nån dag framöver då det förhoppningsvis inte är kaos!?

Ni som åker norrifrån (eller annan stans ifrån också) har ni varit på Lager 157 i Gällstad? Tänkte om man skulle ta det samtidigt som Ullared?

• Peak

Så sugen på att åka, men det verkar kört innan jul, får inte ihop det med mammas schema och att sambon ska vara hemma med bebis och sen är det väl tokmycket folk fram till jul. Vad tror ni om januari - då brukar det ju vara lugnt i vanliga butiker. Ja det är väl aldrig "lugnt" på Gekås men lite mindre hysteriskt kanske??

• Peak

Vet någon om de har en pappers-skärmaskin? Jag scrappar och vill ha en sådan, på Clas Ohlsson tar de 300kr för en. Tänkte de har ju laminatmaskiner och annat i Ullared kanske även skärmaskin?

• Peak

nån som har sett en pappers-skärmaskin? Och vad den kostar isf?

• Peak

Hlegona - vad 17 har du handlat för 12.000??? Har du en butik?

• Peak

jo klart det skulle ju GÅ att handla för 12.000 men jag brukar handla för 3-4000 och då känner jag inte att jäklar det där skulle jag ha velat ha...
    Men det borde löna sig att handla där om man har egen butik, det måste ju vara billigare än inköpspris på vissa saker!? (det får man väl?)

• Peak

vad sugen jag blir på att åka nu - men när ni skriver om hur mkt folk det är så är jag inte så sugen längre! Hatar alla kärringar som är helt galna där inne - ställer vagnar vart som helst vägrar flytta på sig, är otrevliga osv...man är ju helt slut efter en dag i Ullared!

Jättekul att ni lägger in bilder!!

Ska nog åka i januari - hoppas på lite folk då!

• Peak

vad tror ni om nu på lördag? Jag avrådde mamma från att åka, det fanns en plats ledig i hennes kompis bil...är det inte tokmycket folk nu fram till jul och just en lördag också!?

• Peak

EKJ76 - jag funderar på att lägga ut en del mammakläder på tradera snart bl.a byxor

fru Indosaurie - tack för alla bilder!

• Peak

jag har sett färg i Ullared, men vet inte vad den kostar...

Har de fårskinn i Ulla? Kostar?

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden