Inlägg från: Scrapmom |Visa alla inlägg
  • Scrapmom

nya ullared/gekås-tråden

Vi har åkt mitt i veckan, veckan INNAN löning. Älskar Ge-Kås, men pallar inte med allt folk.
    Så det är mitt tips

• Scrapmom

Jag åker upp med mamma och svägerska nästa lördag, den 18/11. Brukar alltid annars åka runt den 10:e och mitt i veckan för att jag gissar att folk har minst pengar då. Tyvärr gick inte det denna gången så nu hoppas jag att folk är panka två dagar innan barnbidraget och att vi ska slippa den värsta trängseln. Fast det är nog lite väl optimistiskt, det är trots allt snart jul

Men fynda ska vi!

• Scrapmom
    Kavaten skrev 2006-11-12 21:10:34 följande:
    Jag var där i lördags - för första gången - men kom inte in!!! ARGH! Först fick vi ingen kundvagn och sedan var kön 2-3 timmar lång så vi åkte hem igen. 20 mil dit. 20 min hem...Besviken...MEN jag fann mig iallafall ett par knallgula stövlar inne på Sko-Boo.
    Oj! Hur dags var ni där?? Hoppas verkligen det inte är likadant nästa helg!
  • Scrapmom

Förra gången jag var där gjorde jag enorma fynd, bla köpte jag ett par byxor för 9(!!!)kronor! Massor av pekböcker till sonen, typ en tjuga/styck. Köpte bh:ar, en för 59 och en för 69, båda kanonbra! Denna gången ska lillkillen va hos farmor så jag kan gå i lugn och ro och inte behöva passa in hans måltider och blöjbyten. Lyx!

Funderar nu på om vi inte borde åka på fredag istället? Problemet är bara att farmor jobbar och kan ju då inte ta sonen...Jaja, vi får se.

• Scrapmom
    Mollymajs skrev 2006-11-12 22:12:58 följande:
    Hon gick nog in där man går ut.. Genom kassorna.
    evolyn skrev 2006-11-12 22:13:03 följande:
    alltså gick in via utgången...
    Men det borde ju inte funka, personalen sätter väl stopp för det illa kvickt?
  • Scrapmom

Kanske blir lite svårare att smyga in om man är fyra pers med vars en kundvagn *s*

• Scrapmom

I december känns det som att det kvittar när man åker, att det är lika mycket folk alltid. Utom möjligtvis, som någon sagt tidigare, om man är där på morgonen den 13:e när folk firar Lucia.

• Scrapmom

När rrekommenderar ni att man är där om man ska komma in något sånär fort? Om de öppnar 7?

• Scrapmom

Då är det alltså sex som gäller, alltså får vi köra hemifrån senast tre. Jäääääsp

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden