nya ullared/gekås-tråden
Jag funderar på att åka dit idag. Får kolla deras hemsida om det är mycket folk där... (det är BRA att bo relativt nära, vi kan spontanåka )
Jag funderar på att åka dit idag. Får kolla deras hemsida om det är mycket folk där... (det är BRA att bo relativt nära, vi kan spontanåka )
VAD MYCKET FOLK DET VAR IDAG!
Först kö in, men den var bara på 20 minuter. Men ut sen... jösses! Och inne på varuhuset - tappar folk hjärnan när de tar en kundvagn eller?
Rokka Jill - varför kom inte systern in?
...och det går ett minitåg mellan camping och affär. Tror jag. Jag brukar se det lilla tåget åka omkring och har för mig att det står något om att det kör till campingen
Talossa - kläder över huvud taget (alltså även helt ok vuxenkläder), elektronikprylar, filmer, skivor, heminredning, husgeråd, hygienprodukter osv osv
Åk dit!
Och - just det ja - jag köper alltid massor med underkläder när jag är där. Och strumpor. Billigt och bra!
Bäst är att åka på vardagarna (om man kan för jobbet). Ska man dit på helgerna tror jag att det är bäst att vara där tidigt.. är inte säker dock.
Jag har en sval jacka, och plånboken i innerfickan. Funkar bra tycker jag
izza29 - ja, du slår in koden när du betalar, leg behövs inte
Nää, mammakläderna (på GeKås) finns uppe bland övriga damkläder, längst ner i högra hörnet om man står vänd mot provhytterna
Ah, jag såg inte frågan
Tror det är ganska lugnt i morgon, vardagarna brukar vara ganska ok (lite beroende på vilken tid man åker iofs), och det är inte precis efter lön heller
Det finns en liten färgavdelning, men jag är osäker på hur de har det med färg där, trooor jag har sett väggfärg. Men som sagt, jag är osäker. Tapeter har jag aldrig sett.
Turboathena - puh! DET är vad jag kallar resväg!!
De har ju en avdelning med penslar och sånt...? *funderar*
Nej, det finns stora penslar också. Och spackelspadar och sånt. Men färg.. äsch, jag vet inte.
Ja, bra skor och en stor plånbok. Och enormt tålamod, åtminstone om det är mycket folk där
Jag var där den lördagen då rekordet slogs. Det var.. inte lätt att ta sig fram därinne om man säger så
Jag har semester på måndag och funderar på att åka dit.. tror ni det är mycket folk då? Tänkte försöka vara där på förmiddagen..
fuji - jag var där i måndags, mammatröjor fanns det en del men jag såg inte ett enda par mammabyxor som inte var typ mysbyxor.. jag som ville ha mammajeans