nya ullared/gekås-tråden
Jag ska åka dit i morgon och ska också kolla efter ett babygym. Hoppas det finns iallafall.
Jag ska åka dit i morgon och ska också kolla efter ett babygym. Hoppas det finns iallafall.
Vi var där den 26 sep och det var inte så värst mkt människor där då. Ingen kö varken utanför eller i kassorna.
Är det någon som har ett foto på det mjuka babygymmet som finns på Gekås?
Är det nån som vet ifall dem har My little Pony "Good Morning Sunshine" på Gekås?
Måste fråga om nån har sett ifall kopiorna av V Beckham jeansen finns kvar. Läste för ett tag sen att nån hade köpt såna jeans för 129:-
Det var ju synd. Dottern vill gärna ha såna och den dyra versionen köper jag inte. Då får hon spara pengar själv
Då kollar jag om jag kan hitta där istället. Tack för tipset
Jag köpte badlakan med disneyprinsessorna och Heffaklumpen för 59.95
fru Indosaurie: Hur mkt kostade våffeljärnet? Det är ett dubbelt va?
Oj va billigt. Det jag har hemma vill bara grädda våfflorna på ena sidan Blir ett nytt då på tisdag.
Ska till Gekås i morgon. Åker en bussresa dit. Är det nån som vet hur mkt som är "normalt" att ta med sig på bussen? Skulle kännas pinsamt att handla allt för mkt om man säger så.
Jag hittade info på Gekås hemsida. Där kan man välja varifrån man vill åka så får man fram de olika bussbolagen.
9kärleken6: Synd. När jag var där fanns alla storlekar. Köpte själv en svart i M.