Inlägg från: Dundermamman |Visa alla inlägg
  • Dundermamman

nya ullared/gekås-tråden

Hallå alla Ullaredsfans :D)

Jag funderar på att åka och köpa ALLA julklapparna den 29 november! Alltså en onsdag,MEN direkt efter löning!! Tror ni det är så bra idé? Eller alla fans har redan hunnit med sin Ullaredsinköp då?
    Egenetligen vill jag åka redan runt den 15 november, men min kära mor ska med och hon vill ha med sig novemberlönen och sätta sprätt på!
    Nästa gång vi kan åka tillsammans är den 11 och 12 december! Då kanske vi har snö och dåligt väglag! Vi har 24 mil enkel resa!

• Dundermamman

Okej,det får bli snökedjor på däcken och vägsalt i skuffen och en Ullaredresa i december i stället!
    Tack för ditt svar Bempa!

• Dundermamman

Här i Blekinge är det höstlov nästa vecka!

• Dundermamman

MrsNelson-> Det låter mycket bra! Jag och min mamma kör dit den 12 december
    Hon kunde bara den 29 november och den 12 december,men jag åker inte precis vid löning efter varningar här i tråden!

• Dundermamman

Lalalong-> Jättefina kläder du hittade i Ullared till lilla Klara!

Är det någon som set gameboy advance spel på Ge-kås? jag söker efter bla "Bilar", "Hugo" & "Lilla kycklingen" till julklappar!

Usch, vad länge det dröjer innan jag kommer till Ullared
    Ska åka dit 12 december,såå länge till....

• Dundermamman

Snuttanpluttan-> Ha det så kul imorgon i Ullared,hoppas ni gör många fynd
    Glöm inte att berätta sedan hur er dag har varit!

• Dundermamman

Jag vet också de som åkt både 22 och 23 december och parkeringen blev inte ens halvfull på hela dagen!!! Så det är säkert en jättebra dag för storshopping i lugn & ro

• Dundermamman

Finns det stor fruktskål i svart smide på GeKås? Pris,ungefär?

• Dundermamman

lillabus81-> synd,vill gärna ha i svart smide på bardisken i köket

• Dundermamman

cutiee-> Det finns 2 skoaffärer utanför Ge-Kås, varav den ene "Sko-Boo" har stor och bra sortering av märkesskor till både vuxna och barn!

• Dundermamman

CamoMillan-> 19 december är en utmärkt dag! Det brukar inte vara mycket folk i Ullared sista veckan före jul! Själv ska jag dit den 12 december,tror inte det är så mycket köer då heller (inga löner eller pensioner är ju precis komna då).

• Dundermamman

Någon som sett om de säljer "soda streamer" på GeKås?? Sån där apparat som kolsyrar vatten! Kanske också vad den kostar i så fall!
    Jag har en själv men svärmor önskar sig en i julklapp och jag ska till Ullared den 12/12 , kanske kan spara någon krona på att köpa den där!

• Dundermamman

Tusen tack, både Pyret78 & Vickyb för era svar! Då väntar jag och ser vad den kostar i Ullared

• Dundermamman

vildamamma-> tack för ditt svar ,då tjänar man lite i alla fall! Här hemma kostar soda streamern 795:-, så då blir det mer pengar över att shoppa för på GeKås

• Dundermamman

Fru Indosaurie -> nej, det är INTE samma kolsyrepatron som till soda streamern! Jag har en soda streamer som används dagligen hemma hos oss och en patron varar till ca.60 liter kolsyrat vatten/läsk. Patronen byter man sedan mot en full i typ. Hemma, el-kedjan el. liknande. Kostnad vid byte ca.80:-.

Alltså, finns inte den "äkta" soda streamern på GeKås? Jag är inte intresserad av någon annan!

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden