Inlägg från: 9Kärleken6 |Visa alla inlägg
  • 9Kärleken6

nya ullared/gekås-tråden

Ida1979: Kommer precis från GeKås och det finns resesängar som kostar 289:- kr!

• 9Kärleken6

Jo vi var där i veckan som var med vår 2.5 månaders tjej och vi hade varsin vagn, sambon och jag, och i hans vagn så satt dottern i sin bilbarnstol. Funkade bra. Tanterna blev förtjusta! Finns som sagt ¨små träbänkar eller fiken att amma på. Men var beredd på att folk inte visar hänsyn utan kan sträcka sig över en när man sitter och ammar, hände mig. Lite respekt kan man väl få? Ang att amma "öppet" så gör det mi inget... Och mkt folk får du räkna med speciellt runt löning men även nu mitt i månadem var det full proppat... Ha så kul! E

Kram

• 9Kärleken6

Även jag köpte tröjan med skjortkrage under en brun och en lila. Sen köpte jag även en kortärmad lika dan. De långärmade kostade 59.95 båda två. Vi hade med vår 2.5 månaders in och hon satt i babyskyddet i vagnen. Gick hur bra som helst. Vi var där på fm och då sover hon oftast mest och när hon var vaken var hon så tillfreds att sitta där och kika. Hde span på sin pappa hela tiden och flina och myste på. Tanterna blev så förtjusta! Så visst går det att ha med dem!!! Köpte mkt kläder åt oss alla tre och är nöjd med allt hittils. Har dock inte börjat använda dotterns kläder då vi valde att köpa i stora strl

Kram kram

• 9Kärleken6

Någon som vet om det har tröjor kvar med vitkrage, ser ut som att man har skjorta under. Kostade 59.95. Fanns lila, bruna och blå tror jag det var...

Kram

• 9Kärleken6

Måste fråga om det ff finns långärmade bomulls tröjor med "fejk" vit krage på damavdelningen...

Tack, kram

• 9Kärleken6

Cutiee: Finns massor med varor till vuxna med. Kläder, (toppar, jogging, linnen, tjocktröjor, collage, kjolar, jeans, finbyxor, mammakläder, bigsize, nattlinnen, finkläder, skärp, hängslen, skjortor, kostymer, slipsar, herrkläder, kalsonger, underkläder, bh:s.) You name it they have it!!! Men olika sortiment beroende på vad de får in. Skor finns dock, som sagt, i affärerna utanför GeKås huset. www.gekas.se där ser du alla avd.

ÅK!!!

Peak: Hade jag bara 12 000:- att lägga inne på GeKås utan att göra en ravin i plånboken så skulle jag garanterat göra det!!!

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden