nya ullared/gekås-tråden
finns det några dockskåpssaker där?? märket lundby
finns det några dockskåpssaker där?? märket lundby
jag köpte en MODI förut..var missnöjd..handtagen hackade när man skulle upp för trappen knäpp och fälla ihop..sen om har ryggstödet helt rakt så är sufletten inte till nån stor hjälp den sitter ju bakaom ryggstödet...
sen har jag även en fråga hur är storleken på kläder där?? är dom stora el är de olika beroende på vad det är för plagg??..
tänkte mäta barnen innan jag ska åka på FREDAG...å ta med måttband...men tänkte mest på ett ungefär..
ska till ullared IMORGON!!!
har kortdragan krånglat nån gång ?? el ska man ta med lösa pengar??..för man vet ju aldrig hur mycket det blir ju..
Majlo: ok..va bra ..jag vill inte heller gå runt med massa pengar..
längtarefterbarn: det dära lät inge bra...har ju inte visa..men man kanske kan låna sambons hahaha
tack för svaren iaf...o jag tar kortet...
pyret78: det fanns en åkpåse med fleece foder och det fanns det hål i.vet ej hur mycket det kostade ..jag kikade inte så mycket på den men jag tror att man kan typ dela på den..men är inte helt säker..
sen fanns det lammskin men jag vet inte om de va hål i den..
ma mma: jag var där i fredags o lammskinnet var nog inte så litet tyckte jag iaf..man kan nog ha den i en vagn..
Ahlinder: be din mamma o köpa ett aktivitets bord..jättfint o billiag så klart-..det är fischer price.. min dotter ska få sitt i julklapp el när hon fyller 1
såg nu att bebisen kommer i feb..men de finns massa fina sängklader o så till spjälsäng men jag har inga kort..
Anna1980:
1. det va många som hade sina bebisar i sin kundvagn då hade dom lagt ner bebisen i liften ifrån vagnen.
2. såg inte om det fanns baddräkter för vuxna med det fanns för barn iaf
3. julsaker fanns det massor där ..det fanns tomtar ljusslingor kulor allt..och julkläder fanns de även lucialinne o tomtekläder.