nya ullared/gekås-tråden
Anna h84, jag frågade om regnställ till vuxna och det ska finnas ett set med jacka och byxa för 129 kr till vuxen! Ska också köpa det nämligen.
Anna h84, jag frågade om regnställ till vuxna och det ska finnas ett set med jacka och byxa för 129 kr till vuxen! Ska också köpa det nämligen.
Nu är det bara 9 dagar tills jag åker! GUD VA JAG LÄNGTAR! Finns det mycket på husgerådsavdelningen? Brukar alltid fynda julklappar där!
Smurfan28, parkeringen är gratis. men jisses du måste nog åka vid typ 2 eller nått för att hinna dit vid 7 Fast jag vet inte, är inte från sthlm!
Hm.. åker sällan dit på lördagar, men det bästa är nog att vara där innan 7 och ställa sig i kön så kommer man nog in när de öppnar! Finns pressbyrån där kön brukar slingra sig så du kan värma dig med chokladmjölk (har jag fått göra ett antal ggr
)
Blygtjej. Nu köpte jag ju inte ammningsbh sist jag var där men köpte vanliga. De var dock för små, skulle tagit större kupstrl. Runt om var de som mina andra bhar, men kupan var som sagt mindre.
Winnertaco, jag var ändå mest dumsnål förra gången jag var där. När vi stod i kassan tänkte jag sortera ut lite (som man brukar göra ) å det ända jag inte "behövde" var dikstrasor för 5 kr.. så jag la tillbaka dom! Jag menar 5 spänn! Det hade liksom inte gjort särskilt mycket på slutsumman ändå
Å låter ju kanon med vinterjackor! Vill köpa!! Åker nu på onsdag, hoppas det inte är för överbefolkat, men det finns väl risk för det. Pensionen kommer väl då ?
Rokka Jill, men de gamla tanterna brukar mest vara bland gillekakorna tycker jag Blev påkörd av en förra vintern, hon hade bråttom fram till chokladaskarna så hon körde rakt in i mig så jag ramlade ner i en stor korg med badlakan
Hon sa inte ens förlåt
Någon som varit där nu i dagarna som vet om det fanns mycket tavlor?Min kompis undrar..
Jippie, imorgon bär det av! Vi åker vid 6 så vi lär vara där vid 8-8.30 ungefär! Hoppas som alla andra att det inte är för lång kö! Helst ingen alls
gravid18! Å va roligt! Fanns det mycket på husgeråd och typ prydnadsgrejor?
Hej! Var där i onsdags, kom redan vid 8.30 så det var lagom mycket folk. Fick tag i så mycket! Var rätt dåligt med kläder i strl 80 pojk. Men hittade en del. Hittade en supersnygg vinterjacka till mig själv! 269 spänn! Köpte även en massa kläder till sambon, jag som inte ens brukar titta på kläderna där. Köpte jättefint set med jacka och termobyxor till sonen, kostade 245 kr. Billigt!
Ni såg väl hur jag vinkade till er väl