nya ullared/gekås-tråden
Gossis
Julpynt har de haft länge, det finnns en hel del.
Vinterkläder finns oxå en hel del till alla storlekar.
Gossis
Julpynt har de haft länge, det finnns en hel del.
Vinterkläder finns oxå en hel del till alla storlekar.
Lussan5
Låter som jag! Är oxå där minst 1 gång i veckan...känner sig lite fånig när man kommer med en påse godis bland alla överfulla vagnar !=)
Arev76
Kör direkt upp på platån ovanför raadio/TV handeln, däruppe brukar det oftast finnas lediga platser och det är nära att gå.
Fragglerock
Ska man vara där läge och har tänkt handla mycket så tycker jag man ska satsa på att vara där när de öppnar. Fram emot 10-11 på lördagar är det ofta smockat. Då är det inte lika skoj längre...
LiMale
Den tiden är utan tvekan bäst att komma om man pratar om vardagar, men Fredag Lördag är det helt klart en chansning!! Det kan gå fint och det kan vara hopplöst!
Det märks ingen större skillnad på dagar. Folk får ju pengar olika dagar 20 25, 27, 15...så det är ganska konstant anstormning hela tiden. Något värre runt 20 och 25 iofs
Annika 1983
=)
Det kan mycket väl vara jag! Jag är där flera gånger i veckan. Ibland handlar jag för massor emd pengar och ibland blir det bara en påse godis eller ett par glödlampor typ...Folk tror inte man är riktigt klok! När jag inte bodde i närheten undrade jag ofta hur f*n folk kunde åka till GeKås och köpa en burk senap och lite bröd bara!
Alla storlekar på GeKås är små.
De har väldigt underliga storlekar på en del kläder. Har du normalt 40 så kan du lika gärna ha 38 som 46 i deras storlekar, det är inte alls säkert det stämmer.
Mammakläder har de en hel egen lite avdelning för. Det mesta ser lite märkligt ut på galgen men jag har kompisar som köpt och det ser snyggt ut på.
Diorlover
Ja byxor och tröjor, koftor brukar de alltid ha.
Det finns anordnade resor med övernattning, min systers kompis har varit med på en sån. Nu vet ju inte jag varifrån de går eller så, men de åkte från Sundsvall iallafall. Kolla runt på bussbolagens sidor, det finns ju på gekås hemsida.
Amanda
Nej, som sagt, de åkte ju från Sundsvall. Kanske inte nån som tycker det är lönt med så pass "kort" resa.
Nadjis
Var där i fredags och då hade de mkt tavlor och planscher, men det beror ju på vad man vill ha. De brukar alltid ha ganska mycket sånt.