• Beach

nya ullared/gekås-tråden

Nej inga skötbord har jag sett.
    Jag tycker kvaliten verkar bra. Har jämfört med IKEA ..m.fl...Känns lika bra!

• Beach

Ja...jag skulle inte heller köpa den. De tog ju upp MODI i PLUS....Den verkar inte bra!!

• Beach

det är en modell MODI  kostar ca.1200:-

• Beach

Ja samma här. Efter inslaget i PLUS, så sa jag "aldrig MODI"

• Beach

Ja vad jag har hört så är det hjul som lossnar.....luften pyser ur...handtaget gått sönder...Och en på PLUS ,hennes vagn typ vek ihop sig av sig själv. Verkar vara väldigt klena om jag förstått rätt.

• Beach

ja jag lägger hellre till en tusenlapp på en annan när den dagen kommer.

• Beach

Rokka Jill:  Var det du??   då såg ju jag dig på Tv!! *he he*

• Beach

He he....jag var där den lördagen...*puh*.....Stod i kö i 1 tim 20 min. Fundersam
    Men igår var jag in...& då var det alldeles lagomt med folk.
    Shoppade som tusan! *he he*

• Beach

Jag bor 3 mil ifrån. I falkenberg! 
    Men svärmor bor bara nån km ifrån. Så det är helt perfekt. Man går in & fikar hos henne, rimger & kollar kön på Gekås...& slinker in när det är lugnt... *he he*   LYX....Jag vet!

• Beach

ett tips:  Låt karln ta vagnen & stå i närheten....så springer ni iväg & hämtar varorna.
    annars tar det 200 år innan man kommer fram till det man ska.

• Beach

Ja, jag måste bara visa den här söta kakelugnen jag köpte där!

SUC51556.JPG

• Beach

Det är nog lite folk nu i det här vädret. svärmor bor bredvid Gekås & idag var det väldigt tomt på parkeringarna sa hon.

• Beach

Ja min svärmor ränner på gekås varje dag! Och hon sa att det var ovanligt lugnt nu...*ler*

• Beach

Mitt på dagen är det nog värst. Själv bor jag så nära, så jag kan slinka in när jag vill....
    Var där kl.18 igår, & då var det bara att knata in. Ingen kö.....& knappt nån kö i kassan heller.   Eller jo....i vissa kassor.
    ett tips:
    Kassorna ligger omlott. De som ligger längre fram ser oftast inte folk. Och där kan det vara tomt ibland.

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden