Inlägg från: Mollymajs |Visa alla inlägg
  • Mollymajs

nya ullared/gekås-tråden

Oj MKT folk skulle det ju stå

• Mollymajs

Fru indosaurie då får du inte köpa upp alla fina flick kläder så det blir kvar lite till mig oxå Fast ja tror min amma fick tag i de där söta dino byxorna i måndags

• Mollymajs

mammasara80 Min sambo stannar hemma med tjejen. Tar en pappa dag så ja åker själv. Sen åker vi alltid ihop på våren istället så då får tjejn följa med.

• Mollymajs

fru indosaurie ja då får ja väl byta färg till ella är väl på diden att hon får nåt annat än rosa Ja köpte ammningsBhar där i våras och va nöjd så länge ja ammade/pummpade.

• Mollymajs

Hon gick nog in där man går ut.. Genom kassorna.

• Mollymajs

Sydskåningen Så har ja med gjort och man kan gå in genom dörrana för informationen ligger där inne. Sen smiter man lite fint förbi o ler lite Men det går ju inte med vagn va ja vet. Inna dom byggde om gjorde man alltid så när man varit inne en gång. Fast då fick man en stämpel att det ok att pasera.

• Mollymajs

evolyn Får man fortfarande stämpel nu när det är kö? Det är ju bra. Har ju inte varit kö dom gångerna vi varit där sen de byggde om entren. Men br aatt veta ibflr fredagens resa Fast ja har nog planerat att gå in bara en gång o handla allt.

• Mollymajs

Fru Indosaurie När man varit inne i butiken en gång och går ut så ifall det är kö får man en stämpel och då kan man gå in bakvägen sen med kundvagn o allt så man behöver inte köa flera gånger.

• Mollymajs

mmfl vad mkt fint Tror att det är samma babygym som mormor har köpt till Ella Jag hoppas hon kommer med det till helgen. Du såg inte om dom hade en krypspegel?

• Mollymajs

Någon som har hoppgungan. Är den bra? Bild kanske?

Svar på tråden nya ullared/gekås-tråden