nya ullared/gekås-tråden
v 44 är höstlovet. det är alltså 30 okt-3 nov här med. (nu bor jag iofs i borås, 1 tim från ullared ung så det borde vara samma.)
v 44 är höstlovet. det är alltså 30 okt-3 nov här med. (nu bor jag iofs i borås, 1 tim från ullared ung så det borde vara samma.)
Nadjis: hoppas jag inte har fel nu bara men det borde vara då. v 44 i alla fall. kolla en almenacka.
det var modi tror jag. kolalde inte så noga i går när jag var där. kollade lite snabbt. mörkgrå tror jag den var i alla fall. men märket har jag hört talas om att det är modi.
köpte en gåstol i torsdags. den kostade 269 kr. helt ok. stavmixer vet jag inte.
adelisa: jag har en dotter som är 9 mån och 74 lång och jag köpte 80 på vinterkläder. men overallerna såg väligt stora ut i stl 80 men det fanns inte mindre. jag köpte fleecefodrade regnkläder i stället och underställ.
på sid 47 finns det en lista...lååångt bak i tråden...
var där för nån vecka sedan men ska dit snart igen(bor ganska nära) finns det ullkappor? eller ni vet sådan där svart, med dubbelknäppning som finns överallt nu för tiden...
ingen som vet något om jackor, eller ja, ullkapppor typ??
stinamaria:
jag köpte gåstol till min dotter där för någon vecka sedan och de kostade 259 kr. och de funkar. hon sitter i den o älskar den (hade hon kanske iofs gjort även om den var köpt någon annan stans) men det är ett bra pris.
ung83: jag köpte fleecefodrade regnkläder i stl 80 till min dotter och de kostade 180 kr st. overallerna låg där nånstans med i pris. men det fanns inte så mycket i stl 80 men det ändras säkert från dag till dag.